امام جمعه بخش کشاورز گفت: ایران اسلامی دشمنان اسلام و آمریکا را به ستوه آورده است.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۳۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام مصطفی کوهی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا بخش کشاورز در محل سالن جلسات بخشداری، اظهار کرد: امروز به برکت وجود سپاه و بسیج و خدمت خالصانه رزمندگان اسلام شاهد عظمت جمهوری اسلامی در دنیا هستیم، پیشرفت روز افزون نظام اسلامی، آمریکا و دشمنان اسلام را به ستوه آورده است.

وی افزود: چون دشمن نتوانسته در مقابل ایران اسلامی با تمام خدعه هایش به نتیجه برسند به دنبال جنگ اقتصادی هستند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری این نیرنگ آخر نیز همچون طوقی بر گردن شان، ایادی استکبار جهانی را برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهد ساخت.

مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بدنه سپاه بایست از بسیج تشکیل یابد و تا امروز نیز این امر تحقق یافته است و هرکس افتخار بسیجی بودن دارد بایست برای حفظ شأن این مقام کوشا باشد.

وی افزود: بسیج در مسیر تحقق اهداف انقلاب خوب درخشیده است و با دقت در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص گام دوم انقلاب که علم و پژوهش را یکی از اسباب پیشرفت نظام دانستند، بایست از این طریق عزت نظام را حفظ کرده و بسیج نیز در این راستا حرکت کند.

وی افزود: دومین مطالبه مقام معظم رهبری معنویت و اخلاق است و این مطالبات را نبایست به صورت نصیحت دید بلکه باید به عنوان یک دستور در رأس امور قرار داد و اگر مطالبات رهبر معظم انقلاب را عملی سازیم، خواهیم توانست برای همیشه ایران را همچون گذشته سرافراز ساخته و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر درون ساز بودن اقتصاد تاکید فرمودند و امروز با توجه به خدعه های ایادی استکبار جهانی بایست در این زمینه با تمام توان حرکت کرد.

وی تصریح کرد: عدالت و مبارزه با فساد از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بود که نظر به برخی اختلاس های اخیر توسط سودجویان در سطح کشور که با زیر پا گذاشتن و تمرّد از قانون، سیستم اقتصادی کشور را دچار مشکل ساختند،لازم است با این موضوعات اساسی برخورد شده و انتظار می رود بسیج در تمام موضوعاتی که به ضرر نظام و انقلاب تمام خواهد شد ورود کرده و مقابله کند.

سرهنگ کاظمی گفت: استقلال و آزادی پنجمین مطالبه رهبر معظم انقلاب بود که متاسفانه عده ای استقلال و آزادی را به گونه ای خارج از انتظار توصیف و برداشت می کنند که البته بایست دقت کرد که آزادی را با چشمان باز نگاه کرد و حرکت در راستای اهداف امام، شهدا و انقلاب را پیشه راه خود کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات