مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان به مناسبت هفته عقدیتی سیاسی و تبیین اندیشه های شهید مطهری در جمع کارکنان ناحیه گفت: شهید مطهری اسطوره بزرگی است که جهان کمتر به خود دیده است.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۱۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و معلم اظهار کرد: نسل جوان باید با آثار شهید مطهری آشنا شوند زیرا در ارتقای تفکر جوانان در حوزه‌های مختلف تاثیر گذار است.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور عنوان داشت: اندیشه‌های این فیلسوف بزرگ در هر عصر و زمان می تواند راهگشا بوده و بسیاری از آثار این شهیدبزرگ درمسیر توسعه و آبادانی و تحول در جامعه مثمر ثمر است.

وی افزود: شهید مرتضی مطهری در مسئله زهد وتقوا  آنقدر خودسازی کرد به طور یکه  در آثار او این تقوا و زهد نمایانگر است و خود نیز بیان می کند که «چیزی که بدان عمل نکردم ننوشتم».

کریم پور با اشاره به ویزگی های خاص شهید مطهری بیان داشت: زمان شناسی و دشمن شناسی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود که میدانست در چه زمانی چه کتابی را بنویسد که جامعه برای دوری از گمراهی به آن نیاز داشت.

ارسال نظرات