خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب:

سازمان عقیدتی سیاسی نقش چشمگیری در بصیرت افزایی دارد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب گفت: سازمان عقیدتی و سیاسی نقش چشمگیری در بصیرت افزایی در بین نیروهای مسلح دارد.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۸۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

 حجت الاسلام سید عابدین صادقی با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه ای در خصوص اهمیت مجموعه عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح که بیان کردند «وجود مجموعه‌ای به نام عقیدتی، سیاسی در نیروهای مسلح، یکی از الهامات الهی و از برکات پروردگار بر امام بزرگوار ما و مجموعه‌ دست‌اندرکار امور کشور بود»، اظهار داشت: این مجموعه در ارتقای بصیرت و آگاهی نیروهای مسلح نقش چشمگیری دارد.

وی عملکرد عقیدتی سیاسی را دارای اوراق زرین بسیاری در زمینه فعالیت های فرهنگی و معنوی دانست و ادامه داد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده بخشی از آن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تکاب همچنین اسلامی، ولایی و مردمی بودن را از تأکیدات مقام معظم رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی دانست و گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد، این سه اصل مورد توجه قرار گرفت و در قانون اساسی نیز به عنوان خصایص اصلی عقیدتی سیاسی به شمار رفت.

سید صادقی در ادامه سخنانش به روند مثبت و رو به جلو فعالیت نهاد عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: از بدو تشکیل این نهاد، این مجموعه با جذب نیروهای ارزشی و فرهنگی موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار