به مناسبت عقيدتي سياسي:

تجليل از مربيان و فعالان عقيدتي سياسي سپاه شهرستان بن

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، از فعالان در زمينه هاي عقيدتي و قرآني تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه شهرستان بن در آئین تجلیل از فعالان حوزه عقدتی و قرآنی این شهرستان اظهار کرد: تجليل از مربيان در هفته عقيدتي براي پاسداشت مقام معلم و زنده نگه داشتن ياد استاد شهيد مرتضي مطهري و ارج نهادن به تلاشها و زحمات مربيان عقيدتي و هاديان سياسي و فعالان قرآني مي­باشد.

حجت الاسلام رازي پور عنوان داشت: همانگونه كه معصومين فرموده اند خداوند بر همه اعمال ما شاهد و ناظر است، بنابراين بايد با تمام توان تلاش كنيم تا از فرصت‌هاي بدست آمده در زندگي نظير ماه شعبان استفاده نماييم و هرچه بيشتر خود را به خدا نزديك نماييم.

وي خاطرنشان کرد: شهيد مطهري داراي صفاتي نظير فقاهت توام با تقوا، تيزهوشي و فراست توام با بردباري و سعه صدر، قكر روشن و ثاقب، بهره مندي از علوم مختلف توام با ذوق هنري اصيل، اعتماد به نفس همراه با توكل بر خداوند متعال، عبادت و بندگي و اخلاص بود و همين امور سبب عاقبت به خيري اين شهيد بزرگوار گرديد.

گفتنی است در این مراسم از 15 نفر از فعالان حوزه عقیدتی، قرآنی و ... تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار