امام جمعه موقت ابرکوه، گفت : کارگران رکن اصلی حرکت چرخ های تولیدی هستند، که تأمین امنیت شغلی آنها، دلگرمی بیشتر و سپس افزایش رونق تولید داخلی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۷۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه ؛ روز جمعه حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه، در خطبه های نماز جمعه در خصوص عدالت اقتصادی در حکومت امام علی (ع) اظهار کرد : حضرت در نامه به یکی از حکام وادی فارس نوشته بودند؛ در گرفتن خراج و مالیات بر مردم سخت نگیرید، که این سخت گیری یا باعث می شود مردم شهر و دیار خود را ترک کرده و ویرانی به وجود آید، یا اینکه مقابله می کنند و ممکن است جنگ و درگیری رخ دهد.
حجت الاسلام فتاحی، در آستانه 9 اردیبهشت روز ملی شوراها گفت : یکی از ساختارهای مردم نهاد جامعه که نقش به سزایی در توسعه شهری و روستایی دارند، شوراهای اسلامی هستند.
امام جمعه موقت ابرکوه ادامه داد : از آنجا که تعامل و همکاری دوجانبه مردم و اعضای شورا، زمینه ساز پیشرفت جامعه خواهد بود، لذا شورا محل مشورت و ارائه راهکارهای موثر برای رفع موانع است، نه محل کشمکش و تسویه حساب گروهی، حزبی و جناحی.
فتاحی، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به این قشر تلاشگر و زحمت کش در شهرستان، افزود : کارگران رکن اصلی حرکت چرخ های تولیدی در کشور هستند، که تأمین امنیت شغلی آنها دلگرمی بیشتر و ماحصل آن رونق تولید داخلی را به همراه خواهد داشت.
وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد : رونق تولید کمک به اقتصاد مقاومتی است، که با هدف حمایت از کالای ایرانی و زنده نگه داشتن چرخ های تولید داخلی، موجب سرافرازی کشور در منطقه خاورمیانه و جهان می شود.
فتاحی در ادامه همین مبحث تأکید کرد : چنانچه مردم و مسئولین دست در دست یکدیگر و حامی هم باشند، بازار تولید داخلی پویا و رونق بخش می شود، در نتیجه به راحتی مشکلات اقتصادی رفع و زمینه آبادانی و پیشرفت فراهم خواهد شد و نقشه های آمریکا و صهیونیست در خصوص صادرات نفت و دیگر مسائل نقش بر آب می شود.
خطیب جمعه موقت شهرستان، در پایان اقدامات تروریستی سال های اخیر دشمنان در منطقه خاورمیانه، حضور گروهک های تکفیری داعش عراق، سوریه، یمن و... را محکوم کرد و گفت : اعدام 37 تن از شهروند عربستان سعودی به اتهام تروریستی بودن، نمونه بارز اقدامات تروریستی صهیونیست ها به سرکردگی آمریکای است و این جنایات با ماهیت مدافع حقوق بشر بودن که آمریکا مدعی آن است، به هیچ وجه سازگار نیست.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات