معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: ۱۵ کامیون حاوی کالاهای اساسی از سوی همکاران آموزش و پرورش استان به مناطق سیل زده ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۶۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سعید ناجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در مراسم ارسال ۱۵ کامیون از کمک های مردم نوع دوست البرز به مناطق سیل زده استان لرستان، افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان همگام با سایر مردم البرز همکاری و مشارکت خود را در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده ناشی از سیل نشان داد.

۱۵کامیون کمک‌های امدادی  آموزش و پرورش استان البرز راهی مناطق سیل زده کشور شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش البرز، همکاران فرهنگی ما در استان حس نوع دوستی خود را با تأمین و ارسال کالاهای اساسی به مناطق سیل زده به منصه ظهور گذاشتند.

وی بیان کرد: پیش از این نیز البرز به عنوان استان معین یکی از استان های سیل زده حضور فعالی داشته و حدود ۴۰۰ تن از کمک های مردمی البرز به استان های سیل زده کشور ارسال شده است.

ناجی افزود: 15 کامیون از کالاهای اساسی نیز از سوی همکاران آموزش و پرورش به مناطق سیل زده ارسال شد تا کمکی به تسکین آلام مردم آسیب دیده از سیل در نقاط مختلف کشور باشد.

ارسال نظرات