امام جمعه موقت ایلام گفت: سوء مدیریت مسؤولان استانی سبب فشار اقتصادی بر مردم شده است، بنابراین مسؤولان تلاش کنند تا شرایط موجود را کنترل و رصد کنند که زندگی مردم دچار مشکل نشود.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۴۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الا سلام والمسلمین وعد‌ مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام در نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: لغو معافیت‌های نفتی از سوی آمریکا اعتراض کشورهای دوست و همسایه ایران را به همراه داشت به طوری که اکثر آن‌ها اعلام کردند که این امر سبب عقب افتادگی اقتصادی آنان می‌شود.

وی افزود: ملت همواره در کنار نظام و انقلاب ایستاده و این امر مهم موجب شده که رهبر انقلاب اعلام کند دشمنی آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند و ملت نیز مانند گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: دشمن، آخرین دشمنی‌های خود را با کشورمان انجام داده که به برکت استقامت مردم، این توطئه‌ها را نیز نقش بر آب می‌کنیم و مسؤولان نیز باید در سال «رونق تولید» با هم‌افزایی و افزایش تولیدات داخلی نتیجه تحریم‌ها را در زندگی مردم بی اثر کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسدان انقلاب اسلامی موجب همدلی ملت با نظام شد بنابراین آمریکا و متحدانش بدانند اگر سپاه نبود داعش الان بر کل منطقه حکم‌فرما بود بنابراین این یاران رشید اسلام همواره باید مورد تقدیر قرار گیرند.

حجت الاسلام ولی بیگی ادامه داد: سوء مدیریت مسؤولان استانی سبب فشار اقتصادی بر مردم شده است، بنابراین مسؤولان تلاش کنند تا شرایط موجود را کنترل و رصد کنند که زندگی مردم دچار مشکل نشود.

ارسال نظرات