امام جمعه شوشتر:

سپاه با تمام قوا برای کمک به مردم سیل زده به میدان آمد

امام جمعه شوشتر با بیان اینکه سپاه با تمام قوا برای کمک به مردم سیل زده به میدان آمد گفت: حضور جهادگران در این مناطق و ارسال کمک ها به مردم سیل زده همدلی، وحدت، احساس انسان دوستانه، شادی و دلگرمی در بین مردم بالا برد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۳۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شوشتر در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: باید در برابر عمر که سرمایه ای برگشت ناپذیر است تقوا بدست آوریم.

وی با اشاره به هفته کارگر و گرامی داشت این هفته، عنوان داشت: کارگر در دین ناب محمدی از ارزش بالایی برخوردار است.

امام جمعه شوشتر باتاکید بر اینکه حیاط یک جامعه در گرو کار و کارگران می باشد عنوان داشت: جامعه ای که قدر تلاش های کارگران را ندانند جامعه ای بی ارزش می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، با بیان اینکه باید برای تقویت جایگاه کارگر در جامعه تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: ما در برابر یک جنگ اقتصادی قرار داریم که این کارگران هستند که رزمندگان این جنگ می باشند.

وی به سرکوب مسلمانان به ویژه شیعیان توسط آل سعود خبیث اشاره کرد و گفت: آل سعود خائن با خرید سلاح از آمریکا بازار این شیطان بزرگ را رونق می دهد و در مقابل کشورهای مسلمان را با این سلاح ها به خاک و خون می کشد.

امام جمعه شوشتر با اعلام انزجار از حرکت ناجوانمردانه آل سعود و محکوم کردن این کار ضد بشرانه آل سعود خبیث، تصریح کرد: دستگاه قضایی و دیپلماسی باید این مهم را مورد پیگیری قرار دهد.

این مقام مسئول به تقدیر از تلاش های سپاه پاسداران در کمک رسانی به سیل زدگان منطقه، بیان کرد:  حضور جهادگران در این مناطق و ارسال کمک ها به مردم سیل زده همدلی، وحدت، احساس انسان دوستانه، شادی و دلگرمی در بین مردم بالا برد.

گفتنی است نیروهای سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری که در جهت کمک رسانی به مردم شوشتر در این شهر حضور داشتند در نماز جمعه این شهر شرکت کردند.

ارسال نظرات