خبرهای داغ:
فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان خبرداد:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت هفته سلامت ، ناوگروه رزمی سید الشهدا ء(ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در درب مسجد جامع شهرستان نمود که حدود ۳۰۰نفر از آحاد مردم مورد آزمایشات فشار خون ، قند خون و، قد و وزن قرار گرفتند .
کد خبر: ۹۱۳۱۳۲۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

ناوسالاریکم پاسدار مراد پور حجازی فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان اظهار داشت : به منظور گرامیداشت هفته سلامت ، پرسنل بهداری ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) اقدام به برپایی ایستگاه سلامت نمود که از نماز گزاران مسجد جامع آزمایشات متنوع سلامت بصورت رایگان از آنها گرفته شد.

وی افزود: مردم از اقدام خوب ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) برای خدمات رسانی سلامت استقبال نمودند که سعی شد به بهترین شکل ممکن تست سلامت انجام بگیرد که انشا الله در آینده ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اهمیت به سلامت فردی و جامعه گفت: یکی از مراحل اصلی حیات زندگی که بایستی رعایت شود اهمیت به سلامتی و بهداشت فردی و اجتماعی در سطح محیط زندگی است که همه ماها بایستی در این باره به سلامت و بهداشت اهمیت بدهیم.

ناوسالاریکم پاسدار پور حجازی فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهداء(ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان عنوان کرد : پرسنل ناو گروه در خدمت مردم هست و در هر شرایطی در کنار آحاد مردم قراردارد و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری از سرزمین ایران اسلامی در دریا دفاع می کند و اکنون ناو گروه در بالاترین شرایط نظامی قرار دارد.

وی بااشاره به اقدامات کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان بیان کرد: پس از وقوع سیل در خوزستان، ناو گروه رزمی سید الشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان به همراه آحاد مردم و بسیجیان با تمام امکانات موجود خود کار خدمات رسانی و امدادی و پشتیبانی را به مردم سیل زده استان خوزستان ارائه نمودند که تا کنون ادامه دارد و ناو گروه در کنار مردم سیل زده است .

ناوسالار پاسدار پور حجازی تاکید داشت : بانوان و خانواده های ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) با تلاش مستمر خود توانستند کمک های خوبی در زمینه های مختلف را جمع آوری نمایند که حتی پخت نان های محلی را داشتند که اینگونه خدمات برای سیل زدگان استان خوزستان ارسال شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها