خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان خبرداد:

برگزاری ستاد گرامیداشت روز معلم در سپاه آبادان

این نشست با حضور فرمانده ناحیه ، مسئول حفاظت اطلاعات و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان و جمعی دیگراز مسئولین معاونت های ناحیه با موضوع ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی وسیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۲۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی سپاه آبادان ، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین جلالی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان پس از بیان ویژگی ها وخدمات شهیداستاد مرتضی مطهری به انقلاب و اسلام درباره برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی توضیحاتی داده شد.

 

وی افزود: با توجه به 12 اردیبهشت که سالگرد شهادت استاد مطهری است ما سعی کردیم از این فرصت برای ترویج و معرفی افکار ایشان و دیگر معلمان و بزرگان علم و دین استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی ، در ادامه برنامه های هفته تربیت ،آموزشی و عقیدتی و سیاسی را به شرح زیر اعلام کرد:

1_دیدار با ائمه جمعه شهرستان آبادان 2_ دیدار با خانواده معظم شهدا ۳_ تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی ۴_ برگزاری گردهمایی ،بصیرتی وسیاسی با حضور مربیان و اساتید شهر و استان ۵- همایش سیاسی و تجلیل از فرماندهان ، مربیان

 

وی همچنین برنامه های حوزه های مقاومت بسیج را در این هفته اعلام کرد که به شرح زیر است: ۱- نشست عقیدتی و سیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ۲- حضور بسیجیان شهرستان در نماز جمعه ۳_ توزیع بروشور و سی دی بین مردم ،درباره موضوعات مربوطه ۴_برگزاری زنگ سپاس ویژه تجلیل از مربیان و معلمان نمونه.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرهنگ احمدی ضمن تقدیر از برگزاری این چنین نشست ها قول مساعدت در خصوص برگزاری و پیگیری و پشتیبانی از برنامه ها را دادند.

در پایان مسئول حفاظت اطلاعت ناحیه آبادان سرهنگ دریس ضمن بیان هشدارها و تهدیدها در خصوص برگزاری و تایید محتوا برنامه ها نکات مهمی را یادآور شدند تا در برگزاری برنامه ها خدشه ای وارد نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها