حجت الاسلام حسینی صدر گفت: سپاه نیروی پیشگام در خدمت رسانی به مردم و انقلاب می باشد و این دلیل اصلی کینه آمریکا نسبت به این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۲۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در مجمع نمایندگان طلاب استان با اشاره به تروریست خوانده شدن سپاه توسط ترامپ اظهار کرد: ترامپ به دلیل سیلی های محکم و متوالی که از این نهاد انقلابی خورده است بسیار عصبی است و اقدام به انجام چنین کاری نموده است.

وی با بیان اینکه بسیاری افراد معتقد هستند که در سالهای اخیر آمریکا دچار شکست‌های بسیار در حوزه های مختلف گردیده است، خاطرنشان کرد: برخی افراد معتقد هستند که عامل شکست های پی در پی آمریکا در زمینه های مختلف سپاه پاسداران می‎باشد.

این مقام مسئول، به خروج آمریکا از برجام اشاره داشت و خاطرنشان کرد: آمریکا فکر می کرد که با خروج از برجام و زیر پا گذاشتن تعهدهای خود موجب ایجاد ترس و دلهره در بین مردم ایران خواهد شد که این مهم با شکست روبه رو شد و هیچ گونه ترسی در دل مردم ایران به وجود نیامد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تاکید بر حمایت رهبر انقلاب از مظاهر و مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی سپاه پاسداران را یکی از مولفه های قدرت بیان کرده اسن و فرموده اند که کسی حق ندارد آن‌ها را تضعیف کند.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: سپاه نیروی پیشگام در خدمت رسانی به مردم و انقلاب می باشد و این دلیل اصلی کینه آمریکا نسبت به این نهاد انقلابی است.

وی، خدمت نیروهای سپاه پاسداران را یک خدمت ماندگار دانست و افزود: بسیاری از پروژه های آب رسانی، برق رسانی، محرومیت زدایی و ... توسط سپاه پاسداران انجام گرفته است که قابل قدردانی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی افراد از کار ترامپ در مقابل سپاه قدردانی کرده‎اند، بیان داشت: ترامپ برای ضربه زدن به این نهاد انقلابی این کار را انجام داد که نتیجه معکوس داشت و محبوبیت سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران دو چندان شده است.

ارسال نظرات