امام جمعه میاندوآب گفت: باید سرمایه ها به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال هدایت شوند.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۱۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه تحریم ها را باید به فرصت تبدیل کرد، اظهار کرد: تحریم ها یکی از مهم ترین حربه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است ولی بنا به اقرار خود تحریم کنندگان، نه تنها تحریم ها نتوانسته آسیب جدی به نظام وارد کند، بلکه عمده پیشرفت های امروز در جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف در دوران تحریم بوده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به تاریخچه تحریم ها در ایران، افزود: تحریم ها در طول تاریخ همواره از سوی دول مختلف علیه ایران اعمال شده است، که از آن نمونه می توان به تحریم بریتانیا علیه ایران به منظور واکنش در برابر انتخاب مصدق به وزارت، تحریم آمریکا علیه ایران در واکنش به تصرف سفارت آمریکا در تهران و … اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، تحریم های علمی، نظامی، هسته ای، تجاری، اقتصادی، ضبط آثار باستانی و … علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است، گفت: هر یک از تحریم ها می توانست کشوری را از پای درآورد، ولی جمهوری اسلامی، تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و در مدت کوتاهی توانست، فاصله خود را با کشورهای پیشرفته دنیا کاهش دهد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی با ملت ایران دشمنی دارند، اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی همیشه نفع خود را در نظر می گیرند و هر جا به ضررشان باشد؛ دست به تحریم می زنند و افراد برای آنها فرقی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، افزود: ایستادگی، اتحاد و همدلی و ولایت مداری راهکار برون رفت از مشکلات به ویژه مقابله با تحریم ها و بی اثر کردن آنها است.

حسن زاده با اشاره به وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان، گفت: مردم از وضعیت اشتغال گله مند هستند و باید مسئولان به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید تمام سرمایه ها به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال هدایت شوند، تصریح کرد: باید نظارت ها دقیق و جدی گرفته شوند، تا وام های اشتغال زایی در محل خود هزینه شوند.

وی با اشاره به جنایت آل سعود در اعدام ۳۷ تن از شهروندان عربستانی، افزود: مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر کجا هستند، که این همه ظلم و ستم و جنایات آل سعود را می بینند ولی دم بر نمی آورند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به هفته کار وکارگر اشاره کرد و گفت: کارگران، کم توقع ترین و مظلوم ترین و زحمت کش ترین قشر هستند که شبانه روز تلاش می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات