خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امنیت شغلی کارگران باید فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۹۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: کارگران از جمله اقشار تاثیرگذار در تحرک و رشد اقتصادی هر کشوری به شمار می‌روند، بنابراین باید امنیت شغلی آنها تامین شود، تا با فراغت بال به کار تولیدی و خدماتی خود بپردازند.

وی با اشاره به دیدار جامعه کارگری با رهبر معظم انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند که قشر کارگری در کشور ما جز وفادارترین اقشار هستند، چرا که در تمامی صحنه‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند بوده‌اند، به سهم خود در راه رشد و اعتلای کشورمان تلاش کرده‌اند.

این مسوول بر لزوم تداوم کار جهادی و بدون وقفه توسط جامعه کارگری تاکید کرد و بیان داشت: از طرف دیگر نیز باید صاحبان سرمایه، واحدهای تولیدی و ... نیز در راستای تامین به موقع حقوق و مزایای این قشر زحمت کش تلاش کنند.

قریشی با اشاره به اینکه تنبلی و بیکاری در دین  مبین اسلام جایگاهی ندارد و مسلمانان از آن نهی شده‌اند، تاکید کرد: روحیه کار و تلاش در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود و آحاد مردم به این سمت سوق پیدا کنند، تا از این رهگذر ضمن بهبود وضع معیشتی یکایک مردم آثار و ثمرات آن را در جامعه نیز شاهد شویم.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی باید محیط‌ فعالیت خود را در کشور به منزله میدان جنگ تلقی کرده و بدانند که دشمن از این ناحیه درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است، اظهار داشت: در این عرصه هم مانند هشت سال دفاع مقدس باید دفاع جانانه صورت گرفته و تسلیم دشمنان نظام و اسلام نشویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم نهادینه‌سازی عفت، حیا و حجاب در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: مسوولان، فعالان فرهنگی و ... در این موضوع باید نظارت و دقت عمل بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات