خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: باید به مسایل جامعه کارگری رسیدگی شود و مهمترین خواسته آنها امنیت شغلی است که این موضوع نیازمند توجه جدی و اساسی است.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۸۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

امنیت شغلی مهمترین خواسته کارگران که نیازمند توجه جدی و اساسی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: آمریکا به هیچ عنوان نمی‌تواند مانع فروش نفت ایران شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب «هر چقدر بخواهیم نفت صادر می‌کنیم».

وی اضافه کرد: آمریکا باید بداند که مدیریت جهان و خاورمیانه هرگز با آنها نیست و نمی‌توانند مانع فروش نفت کشورمان شوند.

امام جمعه همدان با اشاره به نقشه آمریکا در صحرای طبس گفت: جریان طوفان شن در صحرای طبس نشان از الهی بودن انقلاب بود و خداوند لشکریان ابلیس را نابود کرد.

شعبانی موثقی تولید ثروت را ضرورتی مهم در جامعه دانست و گفت: اشتغالزایی راه حل بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات است و باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی با گرامیداشت روز کارگر بیان کرد: باید به مسایل جامعه کارگری رسیدگی شود و مهمترین خواسته آنها امنیت شغلی است که این موضوع نیازمند توجه جدی و اساسی است.

امام جمعه همدان افزایش حقوق کارگران را مورد تقدیر قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، این افزایش دستمزد ناچیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات