خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به نقش کارگران و معلمان در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه گفت: مسئولان امر و متولیان امر، درجهت استیفای حقوق و رفع دغدغه های این اقشار تلاشگر و فرهیخته بکوشند.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۸۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در جنگ اقتصادی کنونی و اوج تحریم ها، رونق تولید و صنعت و حمایت از کار و کارگر مهم ترین راهکار برای پیروزی است.
وی ادامه داد: مسئولان امر و کارفرمایان با رعایت و به جا آوردن حقوق کارگران تلاشگر و نیز ایجاد امنیت کاری برای آنان، دغدغه این مجاهدان عرصه تولید را مرتفع کنند.
حجت الاسلام محمدی راد با تاکید بر لزوم تکریم کارگران اضافه کرد: در دین اسلام بیش از هر دینی در دنیا، بر ارج نهادن و ارزش نهادن به کارگران تاکید شده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن روز معلم نیز گفت: معلمان رسالت بزرگ پرورش و تولید سرمایه های انسانی بزرگ جامعه را بر عهده دارند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: اگر امروز شاهد وجود متخصصان و تولیدکنندگان بزرگ در جامعه هستیم به برکت تلاش معلمان بوده و در صورت عدم پرورش این نیروهای انسانی نیز معلمان مسئول هستند.
وی ادامه داد: مسئولان باید با ارج نهادن به تلاش معلمان در پرورش نسل های آینده، به معیشت آنان توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند تا معلمان بتوانند با فراغ بال و فارغ از دغدغه های اقتصادی و معیشتی در کلاس های درس برای تربیت دانش آموزان تلاش کنند.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به روز شوراها اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در جهت عمران و رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به هفته سلامت و تاکید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی در جامعه گفت: مسئولان بخش بهداشت و درمان باید در تمامی مناطق به صورت عادلانه امکانات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی ایجاد کرده و خدمات به تمامی مردم به ویژه مناطق محروم ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها