خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:
حجت الاسلام معبودی درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: سپاه پاسداران یک نیروی مکابی و توحیدی بوده که نه سلطه می پذیرد نه سلطه گراست.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۸۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودیمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج ضمن تبریک هفته معلم گفت: دلیل دشمنی با سپاه همان استکبار ستیزی می باشد و سپاه به عنوان یک نیروی مکتبی پویا سرزنده در راه پیشبرد اهداف انقلاب قدم برمی دارد و عربهای مرتجع نوک پیکان حملات به انقلاب با اسلام آمریکایی می باشند.
وی افزود: حقوق بشر را به تمسخر گرفتند و کارهایی مانند گردن زدن یک خبرنگار در سفارت عربستان و سوزاندن وی همان اسلام آمریکایی مدنظر آقایان است که حقوق بشر را اینگونه تعریف می کنند.
معبودی گفت: سپاه یک نیروی توحیدی می باشد که جز خدا در برابر هیچ احدی سرتعظیم فرود نمی آورند و در برابر ظلم ظالمان مقاومت می کنند با تکیه بر خدای متعال تمام قدرتهای شیطانی را کوچک تر از آن به حساب می آورند که بتوانند با انقلاب برخورد کنند.
وی اظهار داشت: هرکس به غیر از خدا تکیه کند حقیر است و نابود خواهد شد اما سپاه با تکیه بر خدا عزت را برافراشتند و در کردستان سپاه سردادند تا ایران با عظمت بمانند، به سوریه رفتند و به عنوان مدافعان حرم توانستند داعش و تروریست ها را نابود کنند تا ملت های مستضعف جهان و ایران به بردگی نروند و مرزداران امروز با قدرت در برابر همه می ایستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج گفت: اسلام مخالف سلطه کردن و سلطه پذیری مخالف بوده و تسلط هیچ اجنبی را بر امورات مسلمین نمی پسندد تا دشمن در این زمینه بر مسلمین استیلا نیابد. سپاه به خاطر عمل به دستوات قرآنی در برابر مستکبرین مورد غضب و کینه قرار می گیرند. برای به هم ریختن کشور تمام ظرفیت ها را به کار گرفتند تا بتوانند امنبت را بگیرند اما سپاه پاسداران با دادن هزاران شهید جلوی این نقشه شوم را گرفت باید هم مخالف باشند و دشمنی کنند.
وی گفت: سپاه به دنبال یک ایران اسلامی و مقتدر می باشد و امروز به آن مرحله از بازدارندگی رسیده است که آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر هم بخوا۶د حمله کند نمی تواند کاری کند.
معبودی در پایان افزود: باید حصار امنیتی را قوی کرد،زمینه های تهاجم دشمن را از بین برد، با تکیه بر توان داخلی همه ظرفیت ها را فعال کرد و هیچ انسان ضعیفی نمی تواند در برابر انسان قوی مقاومت کند ما برای تقویت خود باید قوی باشیم تا مورد تهاجم گرگان خون آشام قرار نگیریم.
۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها