در نگارخانه فلاح‌زاده صورت گرفت
نمایشگاه نقاشی «رویای هستی» با مجموعه آثاری از حامد شریفی در گالری فلاح‌زاده افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۵۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایشگاه نقاشی «رویای هستی» با مجموعه آثاری از حامد شریفی در گالری فلاح‌زاده افتتاح شد.این نمایشگاه با هدف بزرگداشت استاد غلام حسین بنان، برگزار شده است.
در این نمایشگاه آثار تصویرسازی و نقاشی اصیل ایرانی، توسط هنرمند بزرگ ایران، استاد حامد شریفی که چندین مقام اول کشوری را در کارنامه دارد ارائه شده است.
وی نوآوری زیبایی در زمینه هنر تصویرسازی ایرانی ارائه داده و برخی از آثار هنرمندان و نام آوران بزرگ موسیقی ایران زمین را به تصویر کشیده و همراه با مراسم بزرگداشت برای این افتخارهای ایرانی، ترانه های ماندگار و تاثیرگذار و اصیل ایرانی را با هنری خاص و خلاقیتی ماورایی به تصویر کشیده‌است.
حامد شریفی، در آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه که در طول سه سال، به تصویر کشیده، خلاقیتی خاص و سبکی نوین را رقم زده و به منصه‌ظهور رسانده.
این نمایشگاه در آیین افتتاحیه خود با استقبال بسیار خوبی از طرف هنرمندان و هنردوستان ایرانی مواجه شد.
شریفی پیش از این با ارائه آثاری متفاوت سبک خاصی را به هنردوستان ارائه نموده‌است به نحوی که این خلاقیت، بینندگان را وادار به تفکری متفاوت، نگاهی ناب و تصویرذهنی مختلط از موسیقی، نقاشی و تصویرسازی می نماید.
به گفته وی در آثار ارائه شده در نمایشگاه «رویای هستی» تلفیق سه هنر، مثلث عشق به تصویر کشیده شده است و عشق به بزرگان و نامداران ایرانی، عشق به هنرنقاشی و تصویرسازی ایرانی و عشق به ایثار و بخشش و نوع دوستی، مثلثی از عشق اصیل ایرانی را به تصویر کشیده است. مثلثی که در آن هر سه ضلع عشق را دارد و منشوری از زیبایی های ماورایی را به تصویر کشیده است.
این نمایشگاه از تاریخ ششم تا دهم دیبهشت ماه سال جاری میزبان علاقمندان به هنر اصیل ایرانی است.
بخشی از عوائد این نمایشگاه به موسسه خیریه بهنام دهش پور، و در جهت جبران هزینه ها دارو و درمان بیماران سرطانی تخصیص خواهد یافت.

ارسال نظرات