خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان گفت: طبق فتوای رهبر انقلاب مبنی بر عدم استفاده از کالای خارجی که نمونه داخلی دارد نرم افزارهای بیگانه ای چون تلگرام هم در فضای مجازی شامل این فتواست.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۹۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای زمینه سازی بهبود عملکرد فعالیت‌های پایگاه‌ها در سال ۱۳۹۸، جلسه فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان با اعضای شورای پایگاه ثارالله رویان برگزار گردید.
سرگرد علی آملی در این نشست به موضوع استفاده از فضای مجازی داخلی اشاره نمود و با توجه به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر عدم استفاده از کالا‌هایی که نمونه داخلی دارند و نرم افزار‌های بیگانه مانند تلگرام نیز در فضای مجازی مصداق همین فتوای ایشان بوده است از فرماندهی پایگاه وشوارای آن درخواست نمودند که تلاش خود جهت ترغیب مردم برای هجرت تدریجی از نرم افزار خارجی که مشابه ایرانی دارند مانند ایتا جایگزین تلگرام استفاده نمایند.
فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در مورد تشکیل گروه‌های جهادی به جهت محرومیت زدایی در عرصه‌های پزشکی، سازندگی و فرهنگی از طرف پایگاه اشاره نموده و این قبیل فعالیت‌ها رو باعث پیش برندگی انقلاب دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها