حجت الاسلام رفیعی گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعمیق‌بخشی آموزش‌های معنوی و ارتقای بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی از وظایف ذاتی سپاه است که به حمدلله سپاه در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۸۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان از برگزاری  بیش از 40برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کمیجان خبردادوگفت:هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ورق زدن کتاب افتخارات و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی است . 

وی افزود:شهید مطهری فیلسوف فرزانه ای است که عمر پر برکت خویش را در راه اهداف اسلام ناب محمدی و اعتلای فرهنگ غنی اسلام و مبارزه برعلیه انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود.

حجت الاسلام رفیعی اظهارکرد:امروز جامعه نیازمند مدیریت جهادی است و همان گونه که هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی جلو رفت و پیروز شد امروز هم به این نوع مدیریت نیازمندیم تا مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

وی با گرامیداشت یاد معلم شهید مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج گفت: با توجه به همزمانی این هفته با هفته معلم و بسیج فرهنگیان بیش از 40 برنامه متنوع با همکاری اقشار مختلف بسیج برگزار می شود.

حجت الاسلام رفیعی گفت:دیدار با امام جمعه کمیجان ومیلاجرد، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور در نمازجمعه، برگزاری نشست های عقیدتی سیاسی در پایگاه های مقاومت و تجلیل از مربیان نمونه حوزه و پایگاه ها را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد. 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی ، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج، ، همایش پیاده روی، ، و صبحگاه وزنگ سپاس از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در شهرستان کمیجان است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصولی‌ترین اهداف مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هر جا که حس شود دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گرفته است، بسیج وارد عرصه می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات