استاندار گیلان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی قیمت خرید تضمینی چای گفت: افزایش قیمت چای برای تشویق چایکاران به تولید محصول با کیفیت‌تر ضروری است.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۷۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مصطفی سالاری امشب در سومین جلسه کمیته چای در رشت اظهار داشت: باید با استفاده از طرح کاداستر، اراضی و باغات چای خود را ساماندهی کنیم و ضروری است که این امر اولویت امسال ما در استان باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه امسال افزایش قیمت خرید تضمینی چای ضروری است افزود: می‌توانیم رنج قیمتی ۱۰ هزار تومان تا ۱۶ هزار تومان را برای چای درجه یک و درجه دو قرار دهیم، اما اگر کسی خواست برای خرید چای با کیفیت‌تر پول بیشتری پرداخت کند، نباید با مانعی مواجه شود.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی خرید تضمینی چای تصریح کرد: افزایش قیمت چای برای تشویق بیشتر چایکاران برای تولید با کیفیت‌تر این محصول ارزشمند موثر است و کارخانجات چای نیز بدون نگرانی، از چایکاران خرید کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات چای، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت جهت حمایت از چایکاران بوده است، گفت: امیدوارم واردات با ارز آزاد همچنان ادامه یابد و نرخ قبلی مجددا وارد بازار چای نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات