مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان:

هدف مستکبران دور کردن مردم از مساجد و امامزادگان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی ور راستای دور کردن مردم از مساجد و‌ حرم‌ امام‌زادگان گفت: دشمنان برای تحقق برنامه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند ولی مردم ما با نیروی ایمان قوی خود اجازه چنین کاری را به دشمن نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۶۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امشب در مراسم تکریم و معارفه اعضای جدید هیئت امناء سیدجلال‌الدین اشرف (ع) اظهار داشت: سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) یکی از امام زادگان قابل‌تکریم کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان سید جلال‌الدین اشرف (ع) را هویت فرهنگی آستانه‌اشرفیه دانست و افزود: سید جلال‌الدین اشرف (ع) هویت دینی، انقلابی و فرهنگی شهرستان آستانه اشرفیه بوده که به استان گیلان نیز برکت بخشیده است.

علیزاده با تاکید بر لزوم معرفی خدمات حرم برای جوانان خاطرنشان کرد: وجود حرم سید جلال‌الدین اشرف (ع) سبب پیشرفت اقتصادی شهرستان آستانه‌اشرفیه و استان گیلان شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی ور راستای دور کردن مردم از مساجد و حرم امام‌زادگان گفت: دشمنان برای تحقق برنامه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، ولی مردم ما با نیروی ایمان قوی خود اجازه چنین کاری را به دشمن نمی‌دهند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای ارتقا شهرستان آستانه‌اشرفیه ابراز داشت: باید از ظرفیت حرم سید جلال‌الدین اشرف (ع) به‌درستی استفاده کرد تا به قله هدف یعنی ارتقا فرهنگی در آستانه برسیم.

وی با اشاره به دلایل بزرگی سید جلال‌الدین اشرف گفت: سید جلال‌الدین اشرف دارای عظمت  بسیار زیادی است که می‌توان به خادم بودن آیت‌الله مرعشی در این حرم و همچنین چهارمین شهر مذهبی کشور بودن آستانه‌اشرفیه اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات