نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

آستان سید جلال‌الدین اشرف(ع) سند فرهنگی و مذهبی گیلان است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف(ع) را سند فرهنگی و مذهبی استان گیلان دانست و گفت: گیلان دارای جاذبه‌های بسیار زیاد و مختلفی از جمله حرم سید جلال‌الدین اشرف(ع) است که توجه به آن‌ها می‌تواند سبب توسعه اقتصادی استان شود.۳
کد خبر: ۹۱۳۱۱۶۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، آیت‌الله رسول فلاحتی امشب در مراسم تکریم و معارفه اعضا جدید هیئت امنا حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) در این مرقد مطهر اظهار داشت: در نظر گرفتن رضایت خداوند متعال در هنگام انجام هرکاری لازمه موفقیت آن است، زیرا در غیر این صورت موفقیتی حاصل نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروزه زندگی انسان‌ها دچار روزمرگی شده است ابراز داشت: به وجود آمدن روزمرگی در زندگی انسان را از خدا دور می‌کند و مسئولان باید برای رفع این مشکل از جامعه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام زادگان باعث آرامش انسان در مواقع بحرانی می‌شوند گفت: در جامعه گرانی، بیکاری و ناامیدی وجود داشته و انسان در چنین شرایطی به امام زادگان متوسل شده و باعث ایجاد آرامش روحی و روانی خود می‌شوند.

امام جمعه رشت با اشاره به صفت الرحم‌الرحمین بودن خداوند متعال خاطرنشان کرد: پروردگار بسیار بخشنده و مهربان بوده و اگر انسان به او متوسل شود مورد لطف خدا قرار گرفته و بسیاری از مشکلات او حل می‌شود.

فلاحتی با اشاره به مسلمان شدن بسیاری از روانشناسان غربی افزود: ائمه اطهار، پیامبران و امام‌زادگان چنان قدرتی در آرام کردن دل‌های مردم‌دارند که بسیاری از روانشناسان غربی را مجذوب خودکرده و باعث مسلمان شدن آن‌ها شدند.

امام جمعه رشت حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) را سند فرهنگی و مذهبی استان گیلان دانست و تصریح کرد: گیلان دارای جاذبه‌های بسیار زیاد و مختلفی از جمله حرم سید جلال‌الدین اشرف (ع) است که توجه به آن‌ها می‌تواند سبب توسعه اقتصادی استان شود.

وی لازمه ایجاد آرامش در جامعه را تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان دانست و اظهار داشت: مسئولان در نهاد و ارگانی که خدمت می‌کنند باید برای جلب رضایت پروردگار و مردم تلاش کنند تا جامعه‌ای رو به آرامش داشته و مردم بی‌دغدغه به زندگی خود بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات