جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) در رشت:
جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه بزدل ترین آدم های دنیا آمریکایی ها هستند گفت: تا زمانی که افرادی مانند شهید جوینده در کشور داریم آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و بی شک جوانان ما سقوط مستکبران عالم را به چشم خواهند دید.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۵۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار حمید اباذری عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید حسین جوینده در مهدیه رشت با بیان اینکه حسین جوینده در زمان درگیری‌های شدید سوریه به جبهه مقاومت اعزام شد اظهار داشت: ما آماده شهادت شهید جوینده در درگیری‌های شدید سوریه بودیم، اما او در حین آموزش نیرو‌های جبهه مقاومت آسمانی شد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب است افزود: امام در زمان انقلاب فرمودند که سربازان من در گهواره‌ها هستند و امروز ما می‌بینیم که سربازان امام آماده نبرد با مستکبران هستند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه اکثر شهدای مدافع حرم ما متولد دهه ۶۰ و ۷۰ هستند گفت: نوزادان در گهواره دوران دهه ۶۰ اکنون شهدای مدافع حرم شده اند.

اباذری با اشاره به اینکه بیشترین یادواره شهدا مربوط به استان گیلان است بیان کرد: امروز فاسدترین دشمن خدا یعنی آمریکا ما را تروریست نامیده است، چون از ما ترسیده اند و می‌دانند که جوانان ما کوچک‌ترین حرکت آن‌ها را با یک واکنش سخت پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه صدای شکستن استخوان‌های دشمن به گوش می‌رسد گفت: آن زمان پشت سر صدام ملعون، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بودند که به کشور ما حمله کردند، اما امروز باید بدانند که با کوچک‌ترین حرکت نابودی خود را رقم خواهند زد.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه شهادت یک گزینش الهی است تصریح کرد: شهادت مجانی به کسی داده نمی‌شود و سعادت می‌خواهد و به راحتی نصیب کسی نمی‌شود.

اباذری با بیان اینکه شهادت اولین آرزوی پاسداران است گفت: اگر سپاه نبود کشور نبود و این آزادی و آسایش کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهید جوینده به حمایت از کالای ایرانی تاکید فراوان داشت افزود: شهید جوینده وقت زیادی برای خانواده می‌گذاشت و همیشه به تمامی همکاران تاکید می‌کرد که از کالای ایرانی استفاده کنند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه بزدل‌ترین آدم‌های دنیا آمریکایی‌ها هستند بیان کرد: تا زمانی که افرادی مانند شهید جوینده در کشور داریم آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و بی شک جوانان ما سقوط صهیونیستی‌ها را به چشم خواهند دید.

اباذری با بیان اینکه در کشور پیشرفته ما این وضعیت اقتصادی، حق مردم ما نیست گفت: ما در کشور تمامی نعمت‌ها را داریم، اما بعضی بی تدبیری‌ها باعث این مشکلات اقتصادی شده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات