به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت از خانواده های معظم شهدای سردشت دیدار و سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۴۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان، اظهار داشت: حضور در جمع خانواده شهداء و رسیدگی به امورات این عزیزان افتخار و وظیفه همگانی است که می بایست در آن کوتاهی نشود، همچنین تکریم شهداء و خانواده آنان سرلوحه و سرمشقی برای تمانی نسل ها در همه عرصه های زندگی باشد.

حجت الاسلام عبدالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری «حراست از آرمان ها و یاد شهداء کمتر از خود شهادت نیست»، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار با شما بزرگواران که نمونه واقعی فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه هستید، از وظایف اصلی ماست برای اینکه اگر جوانان جان و مال خود را در راه حفظ میهن، استقلال و شرف ملی به اسلام و ولایت هدیه نمی دادند، بی شک امروز ملت ایران نمی توانست در مقابل هجمه های دشمنان خارجی و معاندین داخلی مقاومت کند و انواع تحریم ها و فشار های اقتصادی و ... را که توطئه های دشمنان داخلی و خارجی است خنثی کند.

وی در ادامه ضمن طلب رحمت و فیض الهی برای ارواح طیبه شهداء، از صبر، بصیرت و روحیه بالای والدین معظم شهداء تقدیر کرده و با اهداء لوح و هدیه ای به رسم یادبود از آنها تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات