فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف دو محموله انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق خودرو به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات روز گذشته پلیس در شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۵۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف دو محموله انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق خودرو خبر داد و گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران پلیس شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: روز گذشته ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خودروهای مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در برنامه ریزی عملیاتی انجام شده هر دو کامیون را متوقف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد : در بازجویی های مقدماتی رانندگان خودروها توقیفی مدعی بودند که بار خودروها دارای مدارک قانونی است و برای اثبات این مدارک را به ماموران انتظامی ارائه دادند؛ پس از تحقیق فراگیر مأموران انتظامی و استعلام از مبادی مربوطه، مشخص شد که مدارک ارائه شده از سوی رانندگان فاقد اعتبار قانونی بوده و خودروها حامل کالای قاچاق هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی انجام شده از خودروها، انواع لوازم یدکی خارجی خودرو به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: به علت عدم ارائه هرگونه گمرکی از سوی رانندگان وسایل نقلیه مورد نظر دو راننده متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات