خبرهای داغ:
با حضور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه؛
آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی شمیم شهادت با حضور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۳۱۰۱۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، آیین اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی شمیم شهادت به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) و موسسه فرهنگی مرصاد شهرستان سرخه در سالن کتابخانه مرکزی سمنان با حضور حاج عظیم ابراهیم پور،مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) و فرمانده سپاه ناحیه سمنان و دیگر مسئولین برگزار شد.
در این مراسم عظیم ابراهیم پور با اشاره بر محتویات غنی کتاب شمیم شهادت بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی به افرادی همچون شهید کاظم ها و آن ۳۱۳ نفر نیاز دارد و ما باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم و از این نظام و انقلاب محافظت کنیم.
مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: با خواندن این کتاب باید با شهدا پیمان ببندیم که اگر نماز اول وقت نخواندیم بخوانیم، اگراهل نماز جماعت نیستیم در مساجد و نماز جماعت شرکت کنیم‌؛ همانطور که کاظم شبانه در زیرزمین دعای کمیل خود را ترک نمیکرد باشیم. از این دسته انسان ها در دفاع مقدس بسیار زیاد بودند و در سخت ترین شرایط دعا و مناجات را ترک نمیکردند.
وی خاطرنشان کرد: خدا به برکت ولایتمداری کاظم افتخار نماز شب خواندن را به او داد
وی ادامه داد: ولایتمداری بسیار پراهمیت است؛ چرا که اگر کسی مطیع نایب امام زمان(عج) نباشد به یقین دوستدار امام زمان هم نیست.کسی که پشت مسلم در کوفه نماند نتوانست در کربلا پشت امام حسین(ع) ایستادگی و مقاومت کند.
ابراهیم پور اظهار کرد: در جبهه عرب و عجم فرقی نداشتند و همه برای یک هدف می جنگیدند؛همه ی رزمندگان گوش به فرمان امام راحل بودند و برای ایشان جان می دادند؛ مگر امکان دارد که توجه امام زمان به نایب خود نباشد؛ امام زمان(عج) در تمام عصرها نایب داشتنو و اکنون نیز دارند.
وی افزود: مجلس شهدا وابسته به هیچ خط سیاسی نیست و ما هم پیرو راه شهدا مفتخریم که در ۳۸۳۰ روستا کشور و ۶۱ روستای محروم استان سمنان خدمت کنیم.
وی با بیان اینکه باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشیم گفت: رهبرمعظم انقلاب چند سال پیش فرمودند که در کشور ما اصلاح طلب،اصولگرا، تندرو و کندرو وجود ندارد بلکه دو گروه انقلابی و غیر انقلابی داریم.کسانی که طرفدار مستضعفین هستند انقلابی و کسانی که طرفدار اشرافی گری هستند غیر انقلابی نام دارند.
مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره بر شرایط مردم سیل زده افزود: تک تک شما سر سفره کاظم ها نشسته اید و خداوند به شما عزتی داده است که این عزت را باید خرج مردم سیل زده و نیازمند کنید؛پس آستین بالا بزنید و از دوستان خود بخواهید که به کمک همنوعان خود بشتابند.بسیار ناپسند است که ما عاشق امام زمان(عج) باشیم اما اجازه دهیم که ایشان برای مستغعفین گریه کند.
وی در پایان بیان کرد: دشمنان ما هیچ گاه دست از دشمنی بر نمیدارند؛ بنابراین باید حواسمان باشد تا فتنه ۸۸ رخ ندهد؛ دشمن قصد دارد در سال ۹۸ فتنه ای سنگین تر از سال ۸۸ راه بیندازد اما همانطور که خداوند در فتنه ۸۸ ما را یاری کرد اینبار هم به فضل خدا و یاری شهدا رو سیاه خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها