مسئول معاونت عقیدتی سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول معاونت عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در هفته عقیدتی سیاسی در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۱۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، محمد میری مسئول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری اظهار داشت:به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، همایش حکمت مطهر و تجلیل از اساتید و مربیان روز شنبه 7 اردیبهشت در سالن شهدا کانون جوانان شهید سبحانی ناحیه امام حسین کرج با حضور اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی و همچنین فرماندهان، پاسداران و مسئولین سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و با سخنرانی حضرت آیت ا... حسینی همدانی امام جمعه کرج برگزار خواهد شد.

بیش از 100 عنوان برنامه در استان البرز برگزار می‌شود

وی عنوان کرد:در این مراسم از جمعی از خانواده های شهدای مربی و اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی نمونه در سپاه و بسیج تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی بیان کرد: برنامه ‌های خوبی برای این هفته در نظر گرفته شده به طوری که امسال بیش از100 عنوان برنامه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا شود، که مهمترین آن تجلیل و تکریم از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مربیان و سرگروه های صالحین و معلمین بسیجی در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و در تمامی رده های تابع برگزار خواهد شد .

مسئول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: نشست‌های بصیرتی سیاسی در تمام پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی به شمار می‌رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : یکی از اصولی ترین اهداف مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هر جا که حس شود دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گرفته است، بسیج وارد عرصه می شود.

ارسال نظرات