فرمانده انتظامی قروه از دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۴۰فقره سرقت در قروه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۰۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرمانده نیروی انتطامی شهرستان قروه با اعلام این خبر اطهار داشت ۳۷نفرسارق که در طول هفته های گذشته اقدام به سرقت در سطح شهرستان نموده بودند دستگیر و در این مدت ۴۰ فقره سرقت کشف گردید.

سرهنگ میثم گوهری آرانی افزود از اول فروردین تاکنون ۴۰ فقره سرقت کشف و ۳۷ نفر سارق دستگیر که ۶۸درصد آنان دارای سوابق کیفری و ۹۳ درصد افراد دستگیر شده دارای سابقه اعتیاد بودند.

وی افزود شعار فرماندهی انتطامی شهرستان قروه در سال جدید انصباط اقتدار امنیت پایدار و اولویت پلیس در سال ۹۸ برخورد با سارقان و پاکسازی شهر قروه از معتادان متجاهر و بر خورد با خرده فروشان است.

فرمانده انتطامی شهرستان قروه با اشاره به اینکه پلیس بدون مشارکت و همراهی مردم نمی تواند امنیت مطلوب و صد در صدی را فراهم کند بیان داشت چنانچه مردم خودشان راه های نگهداری از اموال خود را ندانند و اصول ایمنی مقابله با مجرمان را رعایت نکنند باز هم شاهد جرم در جامعه خواهیم بود.

سرهنگ گوهری آرانی با اشاره به اینکه در طول سال با اجرای طرح های پیشگیری حضور کارشناسان در مساجد مدارس محلات و ارایه هشدارهای انتظامی از طریق کانال های فضای مجازی را خواهیم داشت گفت شهروندان مراقب ترفند و شگردهای سارقان باشندو توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه در پایان به تعامل خوب کلانتری ها این فرماندهی با بسیج و معتمدین محلی اشاره کرد و گفت با پیگیری ها انجام شده و تعامل با معتمدین در طرح شورای معتمد پلیس امیدواریم شاهد کاهش جرایم و یک امنیت پایدار در سال۹۸ در سطح شهرستان قروه باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات