صدیقه بیگم مدرس ثانوی با اشاره به روحیه آرام و مهربان این شهید بزرگوار، گفت: تمام رفتارها و برخورد های درس زندگی بود؛ برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تلاش می کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۹۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

صدیقه بیگم مدرس ثانوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمد منتظر قائم، تنها شهید واقعه طبس، گفت: ساده زیستی و ساده‌پوشی بارز ویژگی‌های بارز محمد بود؛ او هیچگاه نماز شبش ترک نمی شد و از تصرف بیت المال به شدت واهمه داشت.
همسر شهید محمد منتظر قائم با اشاره به اینکه در سال ۱۳۵۵ با شهید منتظرقائم ازدواج کردم و تنها سه سال زندگی مشترک داشتیم، عنوان کرد: ما در تهران زندگی می کردیم و برای کوهنوری به توچال می رفتیم. یکی از روزهایی که به کوهنوردی رفتیم من بسیار خسته شده بودم به پای محمد نمی رسیدم.
وی افزود: با اصرار ایشان تا آبشار دوقلو رفتیم، محمد علی رغم سردی هوا به درون آب پرید؛ من به ایشان اعتراض کردم و گفتم مریض می شوید.
صدیقه بیگم مدرس ثانوی ادامه داد: محمد با لبخند و بسیار جدی گفت باید بدنم مقاوم شود که بتوانم در برابر دشمنان ایستادگی کنم.
وی با اشاره به روحیه آرام و مهربان این شهید بزرگوار، تاکید کرد: تمام رفتارها و برخورد های محمد درس زندگی بود؛ همین کار ایشان هم تمرینی برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و ورزیده شدن بدنشان بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات