خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه بارش‌های نوروز امسال به 528 دهنه پل آسیب وارد کرد، گفت: به دلیل جابجایی خاک، رانش زمین در نقاط مختلف استان به مرور در حال اتفاق است و از این رو برخی از خسارات به تازگی رخ می دهد.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۹۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

بارش‌های نوروز امسال به 528 دهنه پل در استان همدان آسیب وارد کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌های اخیر برخی از راه ها را از بین برد، اظهار داشت: با کار شبانه روزی 516  نفر از کارکنان راهداری استان این راه‌ها بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه بارش‌های نوروز امسال به 528 دهنه پل آسیب وارد کرد، گفت: به دلیل جابجایی خاک، رانش زمین در نقاط مختلف استان به مرور در حال اتفاق است و از این رو برخی از خسارات به تازگی رخ می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: گردنه اسدآباد، گرین و بسیاری از راه های روستایی استان درگیر رانش زمین هستند.

وی با اشاره به اینکه بهسازی راه‌ها زمان و فصل خود را می طلبد، یاداور شد: 285 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری همدان در حال لکه گیری و بهسازی راه های استان هستند.

پناهنده در ادامه به اقدامات انجام شده در طرح نوروزی امسال اشاره و خاطرنشان کرد: در همه 34 راهدار‌خانه ثابت و سیار استان همدان گروه‌های کاری فعال و مرتبط مستقر شده و مسافران در صورت نیاز به اسکان اضطراری موقت در این راهدار‌خانه ها اسکان موقت داده شدند.

وی با اشاره به نظافت و آماده‌‌سازی نماز‌خانه راهدار‌خانه‌های استان برای استقبال از نوروز 98، یادآور شد: 30 مرکز خدمات بین‌راهی نیز در ایام نوروز در جاده‌های استان مستقر و فعال و نظارت مستمر بر خدمات ارائه شده در مراکز معاینه فنی استان نیز انجام شد.

مدیرکل راهداری استان همدان از نظارت و کنترل 30 گشت نوروزی بر ناوگان حمل و نقل استان در ایام نوروز 98 خبر داد و گفت: گشت های کنترل جاده ای به شکل محسوس و نامحسوس در ایام نوروز به شکل مستمر فعالیت کردند.

وی افزود: كنترل و نظارت بر حمل و نقل عمومي جاده اي از وظايف اصلي اين اداره كل است كه با همكاري و تعامل با پليس راه استان انجام مي شود.

پناهنده درباره بهبود وضعیت مسیر راه‌آهن همدان نیز یادآور شد: ایمن سازی راه دسترسی و اصلاح و بهسازی مسیر راه آهن از جمله اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این نشست با قدردانی از خدمات ارائه شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در بازگشایی مسیرها در سیلاب اخیر و امدادرسانی به روستاهای درگیر سیل تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر ادارات در این خصوص توانستند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند.

محمودرضا عراقی در ادامه از مدیران خواست با توجه به کمبود اعتبارات در مدیریت کردن منابع مالی توجه و دقت لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات