سید ساجد یعقوبی
در مراسم تقدیر از عوامل فیلم شهید عمران پستی:
مراسم رونمایی از پوستر و اکران فیلم تلویزونی "همیشه با من" (مستند داستانی زندگی سردار شهید عمران (عبدالله) پستی هشجین، به کارگردانی حس ساجدی در مهدیه اردبیل اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۸۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
پوستر فیلم تلویزیونی
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تقیر از عوامل و رونمایی از پوستر و اکران فیلم تلویزیونی "همیشه با من" (مستند داستانی زندگی سردار شهید عمران (عبدالله) پستی هشجین به کارگردانی حسن ساجدی از کارگردان‌های مطرح سینما و تلویزیون کشور و سپاه حضرت عباس(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل؛ در مهدیه اردبیل برگزار شد.

حسن ساجدی کارگردان فیلم تلویزیونی همیشه با من در مراسم رونمایی از فیلم داستانی زندگینامه شهید پستی (همیشه بامن) تقدیر از عوامل این فیلم بیان داشت: کسی که قدمی برای نمایش شخصیت شهید برمیدارد از اجر بالایی در نزد خدای متعال برخوردار هست.

وی افزود: کسانی که در این مستند بودند به دعوت خود شهید پستی به ایفای نقش چه در بازیگری یا فیلم برداری، حتی کسی که آبی می‌آورد؛ پرداخته اند و با تعبیری همه لشگر یک سپاهیم و برای نقش آفرینی در راه شهید از خودمان و زندگی خود خرج میکنیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما فیلم ساز نیستیم و ادعا داریم که فیلم مارا می‌سازد و تکمیل کننده صحنه‌های زندگی ما است و باید به دنبال تاثیر آن فیلم باشیم و از شخصیت شهید الگو برداری کرده و از فرهنگ آن متاثر شویم.

ساجدی افزود: این فیلم در قالب داستان بوده که ۹۵ درصد بازسازی و ۵ درصد از صحنه‌های واقعی استفاده شده است.

وی ادامه داد: ان شاء الله که همه عزیزان در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زندگی شهدا قدم‌های مثبتی در زندگی برداشته و از اجر معنوی آن نزد خدای متعال بهره‌مند باشند تا جامعه ما از شهدا غافل نباشد.
پوستر فیلم تلویزیونی
ارسال نظرات