مسئول معاونت روابط عمومی تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد:

برگزاری مسابقه بهترین عکس خبری با محوریت سپاه و بسیج در آبان ماه

هنر برترین و کارآمدترین ابزار در تبدیل اندیشه به فرهنگ است. هنر عکاسی هنر ثبت لحظه هاست، لحظه‌هایی که می‌تواند گاهی زیبایی و حرکت، گاهی ظرافت و سکوت و گاهی ماندگاری و پایداری را در قالب یک تصویر ثبت کند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۴۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سپاه بیت المقدس کردستان با بهره گیری از این هنر در پی ثبت زیباترین و ماندگارترین تصاویر خبری برآمده است. به همین منظور به لطف و یاری خداوند باری تعالی و با امید دستیابی به اهداف تعیین شده، روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، مسابقه عکس خبری استانی سال را برگزار می‌نماید.

سرهنگ رستمی مسئول معاونت روابط عمومی تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان افزود: آثار ارسالی به مسابقه بهترین عکس خبری باید متعلق به رویداد‌های سال ۹۷ باشد.

رستمی با بیان اینکه ۲۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه است تاکید کرد: عکس‌های ارسالی به دید عموم گذاشته شده و کارشناسان داوری نیز در رابطه با انتخاب آن‌ها به عنوان عکس برتر نظر خواهند داد.


وی به موضوعات این جشنواره با محوریت محرومیت زدایی، اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف، راهیان نور، بسیج سازندگی اقتصاد مقاوتی ... اشاره کرد و افزود:شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره و به ادرس ravabet.setad@chmail.ir ارسال و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۰۳۹۵۴۷۳۸۰
تماس حاصل فرمایید.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات