فرمانده سپاه رودبار با اشاره به برگزاری همایش استانی نقش بسیج در ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق در این شهرستان گفت: ترویج فرهنگ بهینه مصرف و باهدف ارتقای سواد اجتماعی مصرف برق از اهداف برگزاری این همایش است.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۴۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
برگزاری همایش استانی نقش بسیج در ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق در رودبار

جاوید فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در رودبار اظهار کرد: جامعه کارگری نقش فزاینده‌ای در پویایی و رونق تولید داشته و در به حرکت درآوردن چرخ تولید نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت نام‌گذاری امسال تحت عنوان رونق تولید افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد در تحقق شعار سال و همچنین منویات رهبری اهتمام ویژه باید داشته باشند که یکی از معیارها، توجه به قشر مظلوم و سخت‌کوش کارگر است.

فرمانده سپاه رودبار با تشریح برنامه بسیج کارگری این شهرستان در هفته کارگر در این شهرستان گفت: همایش استانی نقش بسیج در ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق در رودبار برای نخستین بار در گیلان به‌منظور ترویج فرهنگ بهینه مصرف و باهدف ارتقای سواد اجتماعی مصرف برق برگزار می‌شود.

فلاح، دیدار با ائمه جمعه، گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگری، سرکشی از بیماران کارگر صعب‌العلاج، پاک‌سازی محیط پیرامونی برخی کارخانه‌ها، بازدید از شرکت تولیدی گیلان پلاست مهر را از دیگر برنامه‌های هفته کارگری بسیج کارگری این شهرستان اعلام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار با اشاره به از کمک جامعه کارگری شهرستان به سیل‌زدگان تصریح کرد: کارگران شرکت‌های سیمان خزر، نیروگاه شهید بهشتی، سد منجیل و اتکا گنجه، بخشی از حقوقشان را به کمک سیل‌زدگان اختصاص دادند که مجموع این کمک‌ها به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

وی با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه، خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در انعکاس اخبار بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران رسالت خطیری در انتقال پیام‌دارند و باید در انجام رسالت خویش امانت‌دار خوبی باشند تا مورد اعتماد افکار عمومی قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات