مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرانگفت: اقدامات و پیگیری لازم در رابطه با چگونگی پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۳۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری شهرستان میاندورود با بیان اینکه خدمت به ایثارگران بهترین عبادت بوده و اجر معنوی را به‌دنبال دارد، اظهار داشت: اگر امروز در جامعه از عزت و امنیت برخوردار هستیم به برکت خون شهیدان و صبر و فداکاری خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه مشکلات جامعه هدف باید با دقت بررسی و پیگیری شود، گفت: کارکنان بنیاد شهید با خدمت بهینه و مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، پاداش تلاش و زحمات خود را از خداوند متعال و شهدا خواهند گرفت.

مظلومی رسیدگی جدی به منازل مسکونی تعدادی از ایثارگران شهرستان میاندورود را در سیل اخیر یکی دیگر از اولویت‌های مهم دانست و افزود: در ملاقات عمومی امروز، به صورت چهره به چهره با این عزیزان دیدار به عمل آمد.

وی تصریح کرد: اقدامات و پیگیری لازم در رابطه با چگونگی پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر صورت گرفته است.

این مسئول مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را از دیگر دغدغه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در سال 98 تمام تلاش خود را برای کاهش معضل بیکاری این عزیزان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بکار خواهیم گرفت.

مظلومی متذکر شد: برای حل مشکلات خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران، همه دستگاه‌ها باید با جدیت ورود پیدا کنند و مدیران فرصت خدمتگزاری به ایثارگران را از دست ندهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها