«علی اصغر محمودی» رئیس اتحادیه خبازان مازندران در جلسه هم اندیشی روسای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های خبازان استان مازندران اظهار داشت: آرد خبازی‌های ساری از کیفیت مناسب برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۳۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «علی اصغر محمودی» رئیس اتحادیه خبازان مازندران در جلسه هم اندیشی روسای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های خبازان استان مازندران اظهار داشت: آرد خبازی‌های ساری از کیفیت مناسب برخوردار است.

وی افزود: آرد توزیعی به خبازان دارای کیفیت مطلوب است و رضایت‌مندی نانوایان را فراهم کرده است.

رئیس اتحادیه خبازان مازندران خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته توسط شرکت غله، آرد بی‌کیفیت در سطح شهرستان وجود نداشته و اوضاع آرد خبازی‌ها خوب شده است.

«محمودی صاحبی» رئیس اتحادیه خبازان ساری در این جلسه با اشاره به کشیک نانوایان مرکز استان در ایام نوروز، بیان داشت: در 5 روز اول سال جدید، خبازی‌های ورودی مرکز استان به‌صورت شبانه روزی به تولید نان مشغول بودند و به مسافران نوروزی نان با کیفیت ارائه دادند.

وی همچنین به کمک‌های نوع‌دوستانه به هموطنان سیل‌زده توسط خبازان مرکز استان اشاره کرد و ادامه داد: 20 هزار قرص نان رایگان از سوی خبازان مرکز استان با قایق به مردم عزیز سیل‌زده آق قلا و همچنین سیمرغ توزیع شد.

رئیس اتحادیه خبازان ساری متذکر شد: با همکاری و همیاری خبازان مرکز استان بسته‌هایی از البسه، پوشاک و غذا نیز تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها