خبرهای داغ:
زاهدی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی، از بانک ها خواست تا کمک های خود به بخش تولید را تقویت کرده و پشتیبانی از صنعت را یکی از اولویت های اساسی خود بدانند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۲۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و یک واحد در جاده قزوین رشت بیان کرد: کمک به بخش تولید مقابله با اهداف شوم دشمنان است که جنگ اقتصادی را علیه کشور براه انداخته و تشدید کرده اند.
وی گفت: رونق بخشی به تولید بدون تسهیل در کار تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی صنعت ممکن و میسر نیست.

استاندار قزوین در ادامه از بانک ها خواست تا کمک های خود به بخش تولید را تقویت کرده و پشتیبانی از صنعت را یکی از اولویت های اساسی خود بدانند.

زاهدی همچنین در جریان بازدید از شهرک صنعتی کاسپین از شرکت های نگین زره تولید کننده انواع رنگ پوششی و صنعتی با اشتغال 100 نفر، طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی صنایع شیمیایی رنگین پارسیان تولید کننده رنگ و رزین های تخصصی با سرمایه گذاری 280 میلیارد ریال و سروش طراوت تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی (برند سروینا) با اشتغال 250 نفر، همچنین از شرکت بلور گمین واقع در جاده قزوین-رشت بازدید کرد.

این شرکت ها در زمینه تامین سرمایه در گردش و تسهیلات، مسایل مالیاتی و بیمه ای دارای مشکلات و نیازهایی بودند که درخواست های خود را به آگاهی استاندار قزوین رساندند.

 

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها