فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک:

بسیجیان باید فرمایشات رهبری را بخوبی بخوانند و تفسیر آنرا دنبال کنند تا مبلغ بیانات رهبری باشند

خبرگزاری بسیج: اولین نشست سال جدید فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک با اعضای شوراهای حوزه و پایگاه های تابعه و همچنین فرمانده پایگاه ها و حوزه به منظور تبیین شعار سال در حوزه حضرت زینب(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۷۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

   به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این مراسم سرگرد شهیری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  گزارش کوتاهی از مناطق آسیب دیده استان لرستان ارائه و به همدلی هرچه بیشتر با هموطنان سیل زده تاکید کرد.

   وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شما بسیجیان لازم است فرمایشات رهبری را بخوبی بخوانید، بشنوید و تفسیر آنرا دنبال کنید تا بتوانید به عنوان یک نماینده بیان کننده مطالب رهبری باشید .

وی ادامه داد: قشرخانم های بسیجی می توانند گفتمان سازی را در جامعه راه بیندازد و شیوه درستی از زندگی را پیش بگیرند تا الگوی سایرین باشند. سبک زندگی اسلامی که حضرت آقا چندین مورد به آن در سخنرانی  خود اشاره کردند به شما و منش زندگی شما برمی گردد،سالی که به رونق تولید نام گذاری شده باید به رونق تولیدات و بازار داخلی منجر شود و خرید محصولات ایرانی از جانب شما کمک بسزایی به رونق تولید می کند.

      وی خطاب به فرماندهان پایگاه ها و شوراها گفت:  در سخنان حضرت آقا بیشترین حرف با جوانان بود شماها نیز به قشر جوان و نوجوان بها بدهید و به آنها مسئولیت واگذار کنید تا اعتمادشان بدست بیاید،نسل جوان امروز را باید دریابید چرا که هجمه های دشمن خیلی زود آنها را درگیر می کند.

 

     شهیری گفت: برای جاری کردن شعار سال فقط به گفتن آن بسنده نکنیم چرا که رونق تولید احتیاج به عمل دارد ،شما اقشار بسیج باید از کالای ایرانی و داخلی حمایت و استفاده کنید و ترجیح شما بر کار کردن کارگر ایرانی و درجریان بودن چرخ تولید کارخانه های ایرانی باشد و گاهی لازم است حتی کالای ایرانی را در بعضی اجناسی که یک ،دو درجه از مشابه خارجی آن بی کیفیت تر است استفاده کنید و به سراغ جنس خارجی و قاچاق نروید چراکه با این‌کار تولیدات داخلی بی رونق می شود. شما با مصرف کالای داخلی حس رقابت و به دنبال آن کیفیت کالا را در تولید کننده بالا می برید.

   وی با تاکید بر دستگیری بسیجیان برای استان های سیل زده گفت: اعضای شورای پایگاه ها و حوزه باید با  فرمانده پایگاهها و حوزه همکاری و تعامل داشته باشند تا تمام ظرفیت های یک پایگاه در یک محل ظهور کند و تمامی اعضای پایگاه مقاومت باید ایفای نقش کنند و پایگاه ها باید به جوانگرایی روی بیاورند تا از حالت سکون و سنتی خود خارج شود.

 

ارسال نظرات