به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۷۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
پیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار با فرمانده سپاه شاهرود+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ دوم ستاد فخرآبادی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرهنگ پاسدار جواد عبیری دیدار کرد.
در این دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی با تبریک این روز بر ید واحده بودن سپاه و ارتش در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و افزود: امروز ارتش و سپاه منسجم و همدل برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند و با اتحاد و همدلی دشمنان انقلاب را عصبانی و سردرگم کرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود نیز با خیرمقدم و تشکر از امیر ارتش اسلام گزارشی از فعالیت‌های این نهاد بویژه در خدمت رسانی به مردم سیل زده ارائه کرد.
در پایان به رسم یادبود هدیه‌ای از طرف فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار به فرمانده سپاه ناحیه شاهرود اهدا شد.
لازم به ذکر است دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ حضرت امام راحل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایجاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها