جانشین فرمانده سپاه فتح ؛

سپاه پاسداران قربانی بزرگ تروریسم در دنیا

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیرویی که بیش از ۱۸ هزار شهید را توسط تروریست‌های از خدا بی خبر تقدیم نظام اسلامی کرده است؛ چنین نیرویی را به عنوان یک گروه تروریستی قلمداد می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۶۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
سرهنگ جهانگیر انصاری در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه گچساران که در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: بدون شک خروجی این همایش اخوت، همدلی و آمادگی بیشتر عزیزان بازنشسته را به ارمغان خواهد آورد در حالی که رشادت‌ها و فداکاری آن‌ها در عرصه‌های مختلف انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: همدلی و اخوت منجر به خلق حماسه بزرگ دفاع مقدس و پیروزی حق بر باطل شد کما اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند، سپاه متعلق به پیشکسوتان است و پیشکسوتان هم متعلق به سپاه هستند.

انصاری اظهار کرد: مقاومت همچون دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای جبهه را مدیریت کردند و یک ارتش انقلابی متشکل از حزب الله، حماس، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حوثی‌ها و سایر نیرو‌هایی که دلهایشان برای انقلاب می‌تپد در قامت یک ارتش سازماندهی شده ایستادند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس بیش از ۴۶ کشور دنیا از رژیم بعث پشتیبانی و حمایت می‌کردند در حالی که جبهه مقاومت در مقابل بیش از ۸۰ کشور دنیا مقاومت و ایستادگی کرد و استکبار یکبار دیگر طعم این سیلی سخت و سوزنده را چشید و آثار این سیلی موجب شد که ترامپ سپاه پاسداران را یک گروه تروریستی بنامد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بیش از ۹۸ گروه تروریستی را در دنیا سازماندهی، تثبیت و پشتیبانی می‌کنند و خودشان هم در راس آن‌ها فعالیت دارند.

وی ادامه داد: نیرویی که بیش از ۱۸ هزار شهید را توسط تروریست‌های از خدا بی خبر تقدیم نظام اسلامی کرده است؛ چنین نیرویی را به عنوان یک گروه تروریستی قلمداد می‌کنند.

انصاری بیان کرد: انتظاری از دشمن نباید داشت و اگر سپاه پاسداران را به عنوان نیروی تروریستی قلمداد نکرده بودند در خودمان شک می‌کردیم؛ چرا که حماس، حشد شعبی، حوثی‌ها و… را به عنوان گرو‌های تروریستی عنوان می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: وقتی سپاه پاسداران مدرنترین و بروزترین هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را بدون شلیک حتی یک گلوله پایین کشید، کشور‌های ابرقدرت دنیا حاضر بودند ماکت این نوع هواپیما را میلیون‌ها دلار از ایران خریداری کنند و آیا این کم سیلی به دشمن بود؟.

انصاری تصریح کرد: وقتی که نیرو‌های تکاور و آموزش دیده دشمن را با آن سلاح‌های مدرن و بروز در دهانه فاو به شکلی اسیر می‌کنند که از خودشان هم بی خود می‌شوند، آیا این کم ضربه‌ای به دشمن است؟، وقتی که تفنگداران آمریکایی را با قایق‌های مدرن در خلیج فارس به اسارات گرفتند، آیا این کم ضربه‌ای است.

وی عنوان کرد: هر جایی که آمریکایی‌ها ظاهر می‌شوند سپاه پاسداران هم با اقتدار در مقابل دشمن قسم خورده نظام اسلامی مقابله و ایستادگی می‌کند و آیا این خود کم ضربه‌ای به دشمن است؟.

انصاری عنوان کرد: دولتمردان آمریکایی بار‌ها اعتراف کرده اند که ۷ تریلیون دلار در منطقه خرج کرده اند و در نهایت شکست را هم پذیرفتند درحالی که با این همه هزینه بیش از ۱۷۰ پایگاه نظامی استکبار جهانی در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.

انصاری در ادامه افزود: وقتی که فرماندهان ارشد نیرو‌های تکفیری داعش در یک منطقه‌ای توسط موشک‌های نقطه زن سپاه به هلاکت رسیدند، آیا این خودش کم سیلی به دشمن بود؟، دشمن حق دارد و برای ما هم فرش قرمز پهن نخواهد کرد، چهل سال است که تخاصم دشمن با نظام اسلامی ادامه دارد و هدف دشمن فقط این نیست که بخواهد سپاه پاسداران را از میان بردارد در حالی که هدف نهایی دشمن اصل نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: کشور در دوران رژیم منحوس پهلوی به عنوان پایگاه اصلی استکبار جهانی بود و این پایگاه دشمن با پیروزی انقلاب تبدیل به کشوری شد که بیداری جهان اسلام را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورد و امروز ایران اسلامی تبدیل به ام القرای جهان اسلام شده است.

وی تصریح کرد: کشوری که خودش مهد پرورش تروریسم است، مگر القاعده، طالبان، داعش وسایر گروهک‌های تکفیری را خود آمریکایی‌ها تشکیل و سازماندهی نکردند!، اما عاقبت با جانفشانی و رشادت‌های نیرو‌های جبهه مقاومت هیمنه پوشالی استکبار در هم شکسته شد و این مقاومت و ایستادگی تا پیروزی نهایی و نابودی کامل استکبار همچنان ادامه خواهد داشت.

انصاری در ادامه اظهار کرد:دشمن با این همه هزینه‌ها در منطقه چراغ خاموش و مخفیانه وارد عراق می‌شود، اما رئیس جمهور کشورمان با چه استقبال، هیجان و شوری وارد عراق می‌شوند و امروز بیش از ۲۰ کشور دنیا در مناطق سیل زده کشورمان کمک رسانی می‌کنند و این خود همان بیداری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز کسی که خودش تروریسم پرور است ما را تروریسم می‌خواند؟! که باید گفت: دشمن توانایی جنگ با نظام اسلامی را ندارد چرا که اگر می‌توانستند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند در حالی که آمریکایی‌ها از زمان تشکیل بیش از ۸۳ جنگ را چه به طور مستقیم و چه نیابتی در اقصی نقاط جهان به راه انداخته اند.

وی افزود: باید بر اقتدار و عزت انقلاب اسلامی بالید و این عمق دشمنی استکبار جهانی از سپاه پاسداران است، امروز سپاه پاسداران در بیش از ۲۰ استان کشور مشغول خدمت رسانی به هموطنانمان است.

انصاری در ادامه گفت: ترامپ الفبای سیاست و نظامیگری را نمی‌داند و تنها یک تاجر است و در اوج حماقت از سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی نام می‌برد چرا که این عمق دشمنی استکبار از سپاه است و روایت داریم که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امروز به خود می‌بالیم که دشمنان نظام اسلامی، ضربه‌های کاری از سپاه پاسداران دریافت کرده اند و این زنجیره شکست‌های آمریکایی‌ها تا نابودی کامل استکبار همچنان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات