خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: امسال به‌صورت رسمی دفتر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)در خراسان‌جنوبی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۲۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام در جمع مدیران رسانه‌های استان، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش این تفکر انقلابی، اظهار کرد: ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان به الگویی برای ملل آزادی‌خواه تبدیل شده است.

 

وی وحدت را رمز پیروزی ملت‌ها دانست و با اشاره به سیل اخیر در برخی نقاط کشور، تبیین کرد: همه مجموعه‌ها به ویژه نیروهای مردمی پای کار آمده و به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه متعلق به همه مردم است، اضافه کرد: مجموعه بسیج و سپاه برخواسته از بطن مردم است و این مجموعه خود را خادم همه مردم می‌داند.

 

قاسمی با بیان اینکه تمام کارکردهای سپاه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، زیرساخت وغیره بیشتر در مناطق محروم بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در استان پروژه‌های کلان نبوده و قرارگاه خاتم در این استان دفتری نداشته بنابراین سرریز اعتبارات مابقی استان‌ها را با برنامه‌ریزی هزینه می‌کردند.

 

وی با تأکید بر اینکه کارنامه چهل ساله انقلاب و بسیج و سپاه نشان می‌دهد سپاه همیشه در کنار مردم بوده ، اعلام کرد: امسال به‌صورت رسمی دفتر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)در خراسان‌جنوبی افتتاح خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اعلام کرد: از دلایل اصلی دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران این است که انقلاب اسلامی پرچمدار حمایت از محرومین، مستضعفین و جبهه‌های مقاومت است، بنابراین دشمنان قطعاً از سرافرازی و موفقیت جبهه‌های مقاومت ضربه خورده و خواهند خورد.

 

قاسمی مطرح کرد: با حمایت آمریکا قرار بود رژیم صهیونیستی «از نیل تا فرات» را در اختیار بگیرد اما  آنچه مانع حرکت آن‌ها شده و استراتژی آن‌ها را با شکست مواجه کرده، تفکر ناب انقلاب اسلامی و حرکت سپاه پاسداران بوده است.

 

وی اضافه کرد: طبیعی است که دشمنان ایده و تفکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مزاحم خود می‌دانند چراکه به آحاد مردم و ملت‌ها بیداری و آگاهی می‌دهد و تفکر بسیجی و سپاهی نیز مانع زیاده‌خواهی و پیشرفت نظامی آن‌ها شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته دشمن به زانو درآورن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نه‌تنها دشمن به این خواسته خود نرسید بلکه مردم ایران با تمام مشکلات و تنگناهای اقتصادی خود ایستادگی کرده و دشمنان را ناامید کردند.

 

قاسمی با اشاره به راه‌اندازی کمپین «من یک سپاهی‌ام» در راستای حمایت مردم ایران از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران ثابت کردند در تمام صحنه‌های انقلاب حضور دارند و هیچ‌گاه از آرمان‌های خود دست نخواهند کشید.

 

فارس

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها