خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی سنگینی این وظیفه را در درجه اول بر روی دوش خود احساس می‌کند و تا روشن شدن کامل قضایا بصورت جدی خود را موظف به پیگیری مسائل می‌داند.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۹۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در خصوص جلوگیری از مطالبه و پیگیری اراضی تصرف شده در بخش سیمکان توسط برخی از مسئولین خطاب به عباس روستازاده دادستان این شهرستان نامه ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ ۗ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْفَسَادَ

و چون به حکومت رسد، در زمین به تکاپو مى افتد تا در آن تباهى کند و کشت و نسل بشر را به نابودى کشاند، و خداوند تباهى را دوست نمى دارد.

بقره ۲۰۵

دادستان محترم شهرستان جهرم

متاسفانه اخیرا منتشر شدن خبر  درخواست غیرقانونی و به دور از اخلاق و دیانت برخی از مسئولین شهرستان پیرامون جلوگیری از مطالبه و پیگیری اراضی تصرف شده در بخش سیمکان باعث خدشه وارد شدن بر آبروی شهرستان همیشه خوش نام و ولایتمدار جهرم و حتی استان شده است.

لذا بسیج دانشجویی به عنوان قشر جوان بیدار و انقلابی شهرستان براساس منویات حضرت امام خمینی (ره) و دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه عدالت و نشاندن مفسدان و فاسدان اقتصادی، سنگینی این وظیفه را در درجه اول بر روی دوش خود احساس می‌کند.

با توجه به این رسالت دینی، اعتقادی،  انقلابی، و ملی است که برخی از کارمندان مرتبط به دلیل تاکید مسئولین بر عدم پیگیری پرونده های مربوط به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، مجبور به استعفا از منصب کاری خود شده اند.

لذا از جنابعالی به عنوان ناظر اجرای قوانین شرع و نظام انتظار می رود تا با تحقیق و بررسی تمامی پرونده های موجود در این زمینه بدون هیچ ملاحظه ای درباره جایگاه و مسئولیت های افراد نتیجه را با دقت و سرعت عمل بیشتری اعلام فرمایید.

گفتنی است بسیج دانشجویی تا روشن شدن کامل قضایا بصورت جدی خود را موظف به پیگیری مسائل می‌داند .

والعاقبة للمتقین.

ارسال نظرات
پر بیننده ها