امام جمعه بخش بهمن به مناسبت سالروز تشکیل سپاه برگزار کرد:

دورهمی دوستانه پیشکسوتان جبهه و جهاد و سپاه به میزبانی امام جمعه بخش بهمن

امام جمعه بخش بهمن، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه، پیشکسوتان جبهه و جهاد و بازنشستگان سپاه را دور هم جمع کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۹۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه در ابتکاری جالب، پیشکسوتان جبهه و جهاد در دوران دفاع مقدس و بازنشستگان سبز پوش شهرستان را در نشستی صمیمانه، با حضور مسئول کانون بازنشستگان استان یزد دور هم جمع کرد.
علیزاده این دیدار دوستانه را با این هدف برگزار کرد، تا هم از خدمات سپاه تجلیل کند و هم پاسخی به یاوه گوی‌های ترامپ دهد که گذشتگان نیز در صحنه نبرد با دشمنان پیشقدم هستند.
امام جمعه بخش بهمن در این نشست اظهار کرد: امروز در محضر یادگاران جهاد و شهادت هستیم که به خوبی از سختی‌های جنگ ۸ ساله تحمیلی و نابرابر بر علیه کشورمان که نابودی انقلاب یکی از بزرگترین اهداف دشمنان بود، آگاهند.
هزینه‌های دشمن برای استحاله جمهوری اسلامی و تغیر باور مردم ما نتیجه نداد
وی، با اشاره به اینکه ایران اسلامی با همه مشکلات از این جنگ سربلند بیرون آمد، گفت:: بعد از آن دشمن فهمید با جنگ سخت، با توپ و تفنگ و ادوات نظامی نمی‌تواند با ایران مقابله کند، لذا با توطئه جنگ نرم برای استحاله جمهوری اسلامی پیش آمدند. آمریکا سالانه میلیون‌ها دلار برای تغییر افکار، عقاید و باور‌های مردم ما هزینه می‌کند، ولی نتیجه نمی‌گیرد.
علیزاده، ترویج فساد و فحشا، توزیع مواد مخدر و اشاعه فرهنگ مبتذل و پوچ گرای غربی را بخشی از برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: امروز این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی هشت ساله است که به صورت خاموش و خزنده، انقلاب، جامعه و خانواده‌های ما را هدف گرفته است.
صیانت از نظام؛ کار پیشکسوتان/کم رنگ جلوه دادن ارزش ها؛ آسیبی جدی و خطرناک برای انقلاب
این مقام مسئول، با بیان اینکه یکی از وظایف پیشکسوتان صیانت از نظام است، تصرح کرد: باید تهدید‌های علیه انقلاب را شناخت و با زبان، قلم و بصیرت افزایی به دیگران، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.
وی، در قسمتی از صحبت‌های خود آسیب‌های انقلاب را برشمرد و گفت:: تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی، تضعیف رهبری، ترویج جدایی دین از سیاست، کم رنگ جلوه دادن ارزش‌ها و رو آوردن به ضد ارزش‌ها (که خطری بس بزرگ است و تیشه به ریشه درخت انقلاب می‌زند و هیچ چیز توان مقابله با آن را ندارد)، از مهمترین آسیب‌هایی است که نظام و انقلاب را تهدید می‌کنند.
امام جمعه بخش بهمن، با تأکید بر اینکه اگر این اتفاق‌ها رخ دهد، راه نفوذ دشمن هموار می‌شود، ادامه داد: یکی دیگر از این آسیب ها، سو مدیریت مدیران انقلاب است که به فرمود: ه امام علی (ع) چهار عامل تباه کردن اصول اساسی، فریب کاری، مقام داشتن فرومایگان و مؤخر داشتن فرزانگان باعث افول دولت‌ها می‌شود.
عمل به تکلیف؛ شاخصه‌ای که امام راحل را در تصمیم خود مصمم کرد
علیزاده خاطر نشان کرد: عمل به تکلیف یکی از شاخصه امام راحل است که فرمودند: در مورد انقلاب احساس تکلیف می‌کنم و لذا اگر تنها هم باشم حرکت می‌کنم. ایشان برای خدا حرکت کرد، از چیزی نمی‌ترسید، شک نمی‌کرد، مایوس نمی‌شد و کسی که احساس تکلیف کند خسته نمی‌شود و از راه باز نمی‌گردد.
گفتنی است در پایان دیدار با اهدا لوح سپاس از طرف دفتر امام جمعه بخش بهمن، از پاسداران و همچنین رضا عباسی مهرآبادی مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه به پاس کسب رتبه برتر کانون‌های بسیج در استان یزد تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات