خبرهای داغ:

چند خبر از شوش دانیال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از دیدار دوباره گروه جهادی ناهید فاتحی کرجو با کودکان سیل زده و برگزاری جشن و اهدا جوایز خبر داد. 
کد خبر: ۹۱۳۰۷۷۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال (ع)؛ بر پایه این گزارش فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج خواهران کوثر با تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و سالروز تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از حضور گروه جهادی شهیده ناهید فاتحی کرجو در مدرسه سیل زدگان اردوگاه شهید حسن درویشی خبر داد
 
وی در ادامه افزود به مناسبت جشن ولادت با حضور در مدرسه با برگزاری جشن میلاد نیمه شعبان بار دیگر لبخند را به لب دانش آموزان این مدرسه نشست. 
 
خواهر ادیب شرح کرد در اوایل سیل در اردوگاه شهید حسن درویشی این کودکان را مورد محبت خود قرار داده شد و اکنون که در دبستان خود مشغول به تحصیل شده اند به مناسبت نیمه شعبان به هر کدام از آنها هدیه ای اهدا شد.
 
در پایان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سروان پاسدار علیرضا ایمانی در جمع بندی گزارش با تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت و عرض خسته نباشید به خواهران حوزه کوثر از زحمات گروه های جهادی این حوزه و خواهر ادیب تقدیر و تشکر نمود .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال(ع)؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از اهدا ویلچر به خانواده سیل زده شهرستان خبر داد.
 
بر پایه این گزارش فرمانده حوزه بسیج خواهران کوثر افزود بسیجیان این حوزه از طریق اهالی سیل زده کمپ جهاد نصر با خبر شدن یک خانم  بی سرپرست نیازمند حمایت بسیجیان می باشد.
که گروه جهادی شهیده ناهید فاتحی کرجو برای کمک رسانی به بازدید آنها رفتند.
 
خواهر ادیب شرح داد در پی این گزارش متوجه شدیم که در این خانواده خانم معلولی وجود دارد که سرپرستی نداشته که با  همت بسیجیان این حوزه این مشکل رفع شد .
 
وی در ادامه گفت با کمک خواهران بسیجی این حوزه یک دستگاه ویلچر تهیه شد و توسط برادر پاسدار رجبی به این خانواده اهدا شد.
 
در پایان سروان پاسدار علیرضا ایمانی فرماندهی ناحیه شهرستان در جمع بندی گزارش با تشکر از فرمانده حوزه بسیج  خواهران کوثر و خواهران بسیجی این حوزه که از اوایل سیلاب در کنار مردم بوده اند و دوشا دوش مردم در حال گذراندن بحث سیلاب هستند تقدیر کرد.

 

همچنین ،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از مرحله دوم کمک به سیل زدگان و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در منطقه توسط گروه های جهادی در قالب یاران انقلاب خبر داد.

بر پایه این گزارش فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون (س) از کمک به سیل زدگان شهرستان توسط گروه های جهادی در حال انجام شدن است و طبق برنامه ریزی های انجام شده در تمامی روستا های منطقه ادامه خواهد داشت

خواهر سرخه افزود این حرکت جهادی و ولایی که توسط گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) انجام میشود طرح یاران انقلاب است که خدمات رسانی به عزیزانی که منازل خود باز گشته اند انجام میشود

وی در ادامه شرح کرد از روستای میثم تمار با امید به خداوند متعال شروع شده است و با همت یاران انقلاب و معتمدین به روستا های دیگر طبق چارت برنامه ها خواهند رفت و اقلام بهداشتی و غذایی لازم نیاز را در بین روستا ها توزیع خواهند کرد

 

در پایان سروان پاسدار علیرضا ایمانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در جمع بندی گزارش با تشکر و خسته نباشید به عزیزان مجموعه یاران انقلاب و عزیزانی که در این امر واجب به حوزه خواهران کوثر کمک کردند تشکر کرد و افزود
الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ؛ کسانى‌که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏‌اند نزد خدا مقامى هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند».

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار