خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مجری و به نوعی دبیر طرح همبستگی ملی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این زمینه سایر دستگاه ها وظیفه همکاری و هماهنگی با این نهاد را دارند.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۶۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح امروز در جلسه استانی طرح همبستگی ملی که در سالن جلسات سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: طرح هم بستگی ملی که براساس آن باید هر مسجد یک خانه و مردم مختلف نقش های متفاوتی را ایفا کنند یکی از طرح های تاثیرگذار است که امیدوارم به زودی قابلیت اجرایی پیدا کند.
وی افزود: این طرح با هدف تسریع بازسازی مناطق سیل زده شروع به کار خواهد کرد و امیدواریم که تمامی دستگاه ها و مردم در عملیاتی کردن آن اهتمام لازم را به خرج دهند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: مجری و به نوعی دبیر طرح همبستگی ملی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این زمینه سایر دستگاه ها وظیفه همکاری و هماهنگی با این نهاد را دارند.

فاطمی نسب با اشاره به اینکه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برای اجرای این طرح و همکاری با سپاه پاسداران اعلام آمادگی می کند، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه در اجرای این طرح نقش بسزایی را می توانند در زمینه فرهنگ سازی، جریان سازی و پیش قدم شدن در این زمینه ایفا کنند که امیدواریم در اجرای این مهم تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پس از وقوع بحران سیل در کشور ائمه جمعه استان قزوین اقدامات مختلفی را در زمینه کمک به مناطق سیل زده انجام داده اند و امیدواریم در این طرح هم اقدامات لازم را به خوبی انجام دهند.
وی افزود: امیدواریم که مردم مهربان و نوع دوست ایران اسلامی یک بار دیگر با کمک مسئولان و مدیران دستگاه ذیربط در جهت تسریع بازسازی مناطق سیل زده پیش قدم شده و حماسه ای دیگری را در این زمینه رقم بزنند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها