خبرهای داغ:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

افزایش بیش از ۳۰ درصدی جمعیت شرکت کنندگان در راهپیمایی های۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: حتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در روستای سه خانواده ای با نیم متر برف شاهد تشکیل راهپیمایی بودیم، یعنی لبیک یکپارچه همه آحاد ملت ایران به رهبر حکیم خود را شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۵۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ نصرت الله لطفی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضاء و کمیته های ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: عدد چهل در فرهنگ اسلام نشانه تکامل و بلوغ است و لذا مردم فهیم و بصیر ایران اوج بلوغ و تکامل خود را در اوج مشکلات معیشتی و اقتصادی و شیطنت های متعدد شیطان بزرگ رقم زدند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: امسال به کوری چشم دشمنان، مردم در یوم الله های مختلف سال 1397 به باشکوه ترین شکل در راهپیمایی ها شرکت کردند و شایسته است که ما قدر دان این مردم فهیم و بصیر باشیم.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور بیش از ۱۰ هزار روستا در چهلمبن سالگرد انقلاب راهپیمایی داشتند، علی رغم همه شیطنت های و خصومت های امریکای خبیث در همه شهرهای کشور شاهد افزایش بالای ۳۰ درصدی در رابطه با جمعیت شرکت کنندگان در راهپیمایی بودیم.

لطفی بیان کرد: حتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در روستای سه خانواده ای با نیم متر برف شاهد تشکیل راهپیمایی بودیم، یعنی لبیک یکپارچه همه آحاد ملت ایران به رهبر حکیم خود و در راستای آرمان و ارزش های انقلاب و شهداء را شاهد بودیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انصافاً یک اعجاز و یک کار غیر قابل پیش بینی بود که حتّی در کل کشور علی رغم همه تهدیدهای امنیتی که ممکن بود ایجاد شود و دشمنان برنامه ریزی ویژه ای طراحی کرده بودند، هیچ حادثه ای را در کشور شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته به اثبات رسید که می توان با حفظ مواضع و اختلاف سیاسی، در یک جا جمع شد و بدون خط کش سیاسی با هم اتحاد داشت و کاری بزرگ کرد، کار برگزاری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب یک کار مردمی بود که دولتی نشد؛ یک وحدت همگانی صورت گرفت و کار سیاسی و حزبی و تشکلی نبود.

لطفی در پایان گفت: موفقیت در برگزاری ستاد چهلمین بر این اساس بود که ائمه جمعه استان ها و شهرستان ها را در رأس امور قرار دادیم.

ارسال نظرات