خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: امروز 320 نفر از اقشار بسیج، خانواده شهدا و بسیجیان شهرستان بیرجند با 6 دستگاه اتوبوس و دو مینی بوس در قالب کاروان مرگ بر آمریکا به طبس اعزام می شوند تا در مراسم پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس شرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

 مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از اعزام 320 نفر از بسیجیان شهرستان بیرجند با 6 دستگاه اتوبوس و دو مینی بوس در قالب کاروان مرگ بر آمریکا به طبس خبر داد.

وی با بیان اینکه در این کاروان تمامی اقشار بسیج، خانواده شهدا و پیشکسوتان انقلاب حضور دارند، افزود: این کاروان امروز چهارم اردیبهشت از گلزار شهدا گمنام بیرجند اعزام می شوند که امشب در مراسم شکرگزاری در امامزاده طبس و فردا پنجم اردیبهشت ساعت 7 صبح در مسجد شکر و بعد از آن در مراسم گرامیداشت این روز شرکت خواهند کرد.

سرهنگ صادق احمدی با بیان اینکه یوم الله پنجم اردیبهشت ماه فرصتی مغتنم برای بازخوانی جنایات آمریکا و هم پیمانانش برعلیه بشریت و مردم ایران دردوران قبل و بعد ازانقلاب اسلامی است، عنوان کرد: قطعا باید برای نسل جوان و امروز جنایات آمریکا بازگو شود که ذهن آنها نسبت به حیله های دشمنان روشنترشود.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک کار خدایی را آغاز کرده و از یک رهبر اللهی تبعیت کرد، گفت: وعده اللهی است که هر کاری برای خدا باشد قطعا خدا آن قوم و گروه را حمایت می کند لذا مردم ایران از سنت اللهی تبعیت کردند و خدا نیز آنها را حمایت کرد و در زمانیکه همه در خواب بودند خدا به کمک ما آمد و این نشان از اللهی و اسلامی بودن این انقلاب و نظام است.

فرمانده ناحیه بیرجند  با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند:" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" افزود: این فرمایش درستی است چرا که در طول 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی میگذرد ابرقدرتهای آمریکایی ابزار و حیله های مختلفی بر علیه مردم و نظام ما به کار گرفتند اما هیچ یک کارساز نبوده و نخواهد بود چرا که ملت ما به معنویت توجه دارند.

صادق احمدی، با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تجربه نشان داده که هرگاه آمریکا علنا بر موضوع و حرکتی مانور می دهد اتحاد و همدلی مردم بیشتر می شود لذا علی رغم تمام تحریم ها و مشکلات موجود، شور، اشتیاق و حضور خود جوش بسیجیان و مردم برای حضور در مراسم گرامیداشت پنج اردیبهشت و شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس نسبت به سنوات قبل بیشتر شده که این نشان از روحیه ضد استکباری مردم است.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها