خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گفت: شرکت در راهپیمایی ها به انسان نور می دهد و او را به خدا نزدیک می کند؛ همین راهپیمایی ها باعث تربیت نوجوانان و جوانانی می شود که جنگ و امام و انقلاب را ندیده اند، ولی مدافع حریم اهل بیت می شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۵۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضا و کمیته های ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اصفهان بیان کرد: مردم اصفهان نه فقط در راهپیمایی و تظاهرات نمونه هستند، بلکه در خرج کردن و کمک رسانی به دیگر هموطنان در مواقعی مانند بحران سیل زدگان و زلزله زدگان و جنگ تحمیلی گل کاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: مردم استان اصفهان حتی در زمان جنگ تحمیلی یک دهم کشور شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز هم در پرداخت مالیات بعد از تهران رتبه دار هستند.

 

وی عنوان کرد: مردم اصفهان به تعبیر رهبری «از خودشان کم می گذارند ولی برای خدا و هموطنانشان خرج می کنند» و حتّی جان می دهند و این امر به اثبات رسیده است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: باید در زمان حیات خرج جان و وجود کرد نه فقط تن فیزیکی فقط که در زمان مرگ دچار خسران شود؛ همچنین باید مراقب باشیم که همه کلاهبرداری ها و کم کاری ها و کم فروشی ها را خداوند شاهد و ناظر است.

 

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: اگر بدانیم که امام زمان(عج) شاهد اعمال و رفتار ما هستند، دست از خیلی کارها بر می داریم و بیشتر شاکر خدا هستیم، همان طور که امام علی(ع) می فرمایند اگر هزارسال را که هرسالش هزارماه و هر ماهش هزار روز و هرروزش هزار سال باشد در حالت سجده شکرگذار یک روز از نعمات خداوند باشیم باز هم شکر واقعی را بجا نیاوردیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی ها به انسان نور می دهد و او را به خدا نزدیک می کند؛ همین راهپیمایی ها باعث تربیت نوجوانان و جوانانی می شود که جنگ و امام(ره) و انقلاب را ندیده اند، ولی مدافع حریم اهل بیت(ع) می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها