بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه لردگان و حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۴۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: هفته عقیدتی سیاسی، همزمان و با سالروز شهادت علامه شهید مطهری و روز معلم در سپاه نامگذاری شد و فرصت مناسبی است برای بصیرت افزایی آحاد مختلف جامعه به خصوص جوانان که باید از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور ادامه داد: شخصیت شهید مطهری یک شخصیت بالا ووالایی است و ایشان از جمله افرادی موفقی بودند که هم قلم ، هم زبان و هم فعل ایشان در جهت تقویت اسلام و حکومت اسلامی بود.

وی افزود: وقتی رسانه های بیگانه و محققین و دانشمندان آنها در برابر اسلام ایستادند و دست به تحریف و تخریب اسلام میزدند شهید مطهری در مقابل آنها ایستاد  و پاسخ به شبهات به وجود آمده مبارزه اسلام و کفر را پیروز شد.

کریم پور ، تببین و ترویج اندیشه مطهر ، تبین بیانیه گام دوم انقلاب ، محافل انس با قرآن ، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری، سرکشی از خانواده شهدای مربی و روحانی ، برگزاری مسابقاتورزشی ، همایش پیاده روی ، تجلیل از مربیان و ... را از مهمترین برنامه های اجرای در هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه لردگان بیان کرد.

ارسال نظرات