خبرهای داغ:
جمعی از نخبگان بسیجی طی نامه ای خطاب به فرمانده جدید سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی؛
در این نامه امده است: وابستگی شدید به دیگر کشورها در استخراج منابع زیرزمینی و نبود فناوری‌های لازم در این زمینه، از جمله معایب کشور به شمار می‌رود که باید برای گذار از این شرایط تحریمی، ارتباط وسیع و عمیقی میان صنعت و نظام دانشگاهی به وجود آید.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۸۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
آماده همکاری های گسترده، جهادی و علمی در جهت خدمت به ایران اسلامی هستیم/ اقدامات انقلابی سپاه مورد حمایت نخبگان است

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی ؛ جمعی از نخبگان، پژوهشگران و مبتکرین بسیجی طی نامه ای خطاب به سردار سرلشکر حسین سلامی  با تبریک انتصاب وی به فرماندهی سپاه برای همکاری های گسترده علمی و جهادی جهت خدمت به ایران اسلامی اعلام امادگی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا ﴿۱

ما تو را پيروزى بخشيديم [چه] پيروزى درخشانى (۱)

در سالروز خجسته میلاد قطب عالم امکان، حضرت ولی‌عصر(ارواحنافداه)، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از سوی فرماندهی معظم کل قوا که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه است، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

این انتصاب، پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد، که بیانگر ادامه راه نورانی امام(ره) در مبارزه بی‌امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.

بنابر تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، هرگاه جامعه بخواهد در مسیر احیاء شدن و توسعه سوق پیدا کند، باید به جهش و حماسه آفرینی علمی برسد. انقلاب ایران در این دوران چهل ساله، گام‌های موثر و بسیاری را در زمینه علم‌آموزی برداشته است، اما به نظر می‌آید تمرکز مقام معظم رهبری در این بیانیه روی جوانان است و این نشان می‌دهد که ایشان می‌خواهند مسوولیت‌ها و وظایفی را که در این چند دهه، جوانان آن دوران برعهده داشتند، به جوانان امروزی واگذار کنند.

توجه به بیانیه گام دوم و سخنان رهبر معظم انقلاب به هیچ وجه معنای ریاضت نمی‌دهد، بلکه تاکید بر تقویت استعدادها و شناسایی ظرفیت‌های کشور دارد. بر پایه آمارهای جهانی ایران در زمینه علم و فناوری از میانگین بالایی برخوردار است.

 وابستگی شدید به دیگر کشورها در استخراج منابع زیرزمینی و نبود فناوری‌های لازم در این زمینه، از جمله معایب کشور به شمار می‌رود که باید برای گذار از این شرایط تحریمی، ارتباط وسیع و عمیقی میان صنعت و نظام دانشگاهی به وجود آید تا از ظرفیت‌ها در جهت تولید نیز استفاده کنند. صنایع کشور می‌توانند خواسته‌های خود را از دانشگاهیان داشته باشند و آن‌ها هم با ارایه راهکار یا اختراع بتوانند به صنایع و گردش اقتصاد کشور کمک کنند.

ضمن حمایت همه‌جانبه از اقدامات انقلابی سپاه پاسداران در خدمت به آحاد مردم و حفظ و حراست موثر از انقلاب اسلامی، بر خود فرض و وظیفه می‌دانیم که در این پاسداری فرهنگی، نهایت همکاری و هم‌افزایی را در هر موضوع و موقعیتی که در گام دوم انقلاب اسلامی قابل تصور و تعریف باشد، برقرار و معمول داریم.

ما نخبگان، پژوهشگران و مبتکران بسیجی، ضمن حمایت همه‌جانبه از اقدامات انقلابی سپاه پاسداران در خدمت به آحاد مردم و حفظ و حراست موثر از انقلاب اسلامی، بر خود فرض و وظیفه می‌دانیم که در این پاسداری فرهنگی، نهایت همکاری و هم‌افزایی را در هر موضوع و موقعیتی که در گام دوم انقلاب اسلامی قابل تصور و تعریف باشد، برقرار و معمول داریم.

 از خداوند متعال، توفیق سربازی مؤثر در رکاب نائب امام زمان(عج) و خدمت به امت اسلامی و ملت عزیز ایران را برایتان خواستاریم.

ارسال نظرات