خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در گردهمایی فرهنگ نهادی در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین :

رونق تولید باید به یک فرهنگ وگفتمان تبدیل شود

حجت الاسلام بانکی گفت: ما باید شعارسال را یک فرهنگ دانسته و تولید کالای ایرانی راتبیین کنیم. باید با درک درست از این امر، آن را ترویج کرده و به گفتمان تبدیل کنیم که این مقدمه ای برای تمدن اسلامی است درغیر این صورت نمی توانیم وارد عرصه عمل شویم.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۸۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی در سالن شهید حسن پور این ناحیه برگزار گردید .

حجت السلام مهدی بانکی در این مراسم گفت :باید شعارسال به عنوان یک فرهنگ وگفتمان تبدیل شود. طی ۲۰ سال گذشته این راهبرد با عناوین و موضوعات مختلفی از سوی مقام معظم رهبری تعیین می گردد اما وقتی به بحث اقتصاد رسیدند تاکید فراوانی براین مهم داشتنه و دارند.

وی افزود : ما باید شعارسال را یک فرهنگ دانسته و تولید کالای ایرانی راتبیین کنیم. باید با درک درست از این امر، آن را ترویج کرده و به گفتمان تبدیل کنیم که این مقدمه ای برای تمدن اسلامی است درغیر این صورت نمی توانیم وارد عرصه عمل شویم.

حجت الاسلام بانکی تصریح کرد : رونق تولید این نیست که تعداد و تیراژ را بالا ببریم. گاهی یک کفیت یا کمیت مهم است. گاهی اوقات در رونق یک کالا و مصرف داخلی تبلیغات نقش بسزایی دارد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : مدیریت صحیح کالا و منابع در رونق تولید بسیار مهم است و هرکاری که در راستای این عزم ملی و محصولات داخلی صورت گیرد امری مبارک است و باید رونق تولید دغدغه و مبنای کار و اولویت برنامه ها باشد و منویات رهبری دراین زمینه راه ومسیر ما را مشخص می نماید.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها